کد مطلب: ۵۳۸۳۲۴

جریمه سفر خودرویی در تعطیلات عید فطر چقدر است؟

جریمه سفر خودرویی در تعطیلات عید فطر چقدر است؟

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: خودرو‌هایی که در شهر‌های قرمز تردد کنند، یک میلیون تومان و خودرو‌هایی که در شهر‌های نارنجی و زرد تردد کنند، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهدی حاجیان در خصوص نحوه اجرای مدیریت بر محدودیت‌های کرونایی در تعطیلات عید سعید فطر توسط پلیس گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای این ایام محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده است که از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا روز شنبه ۲۵ اردیبهشت در سراسر کشور محدودیت‌های تردد اعمال خواهد شد.

وی در رابطه با نحوه اعمال قانون در این ایام تصریح کرد: در صورتی که افراد مصوبات را رعایت نکنند، برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد؛ بر این اساس در تمامی ورودی شهر‌ها دوربین‌ها فعال هستند و خودرو‌هایی که در شهر‌های قرمز تردد کنند یک میلیون تومان و خودرو‌هایی که در شهر‌های نارنجی و زرد تردد کنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند. همچنین تمام مجوز‌های صادر شده برای سفر باطل است مگر در صورت اضطرار.

حاجیان با بیان اینکه برای اجرای محدودیت‌های کرونایی در ایام عید فطر همکاران ما در یک هزار و ۹۸۰ نقطه مستقر هستند، تاکید کرد: البته در این ایام ناوگان‌های عمومی، خودرو‌های امدادی و خدمات‌رسان می‌توانند تردد کنند، این محدودیت‌ها برای خودرو‌های شخصی است و با هرگونه تردد در ورودی شهر‌ها اعمال قانون صورت می‌گیرد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷۷ هزار خودرو در شهر‌های قرمز مبلغ یک میلیون تومان، در شهر‌های زرد بیش از یک میلیون خودرو به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان و همچنین ۱۵۷ هزار خودروکه در شهر‌های نارنجی تردد داشته اند، اعمال قانون شده اند و البته در طرح محدودیت شبانه هم بیش از یک میلیون خودرو اعمال قانون ۲۰۰ هزار تومانی شده اند.

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.