کد مطلب: ۴۷۶۳۷۵

رئیس هیات عامل ایمیدرو:

جلسه مهم بورسی در فردا / برای حمایت از بورس جدی هستیم

جلسه مهم بورسی در فردا / برای حمایت از بورس جدی هستیم

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: در جلسه روز یکشنبه در ایمیدرو و با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیران شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی بورسی، اقدامات و تصمیمات مهمی برای صیانت از سرمایه سهامداران انجام خواهیم داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هفته گذشته سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اعلام کرد که «صندوق سرمایه گذاری مشترک شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی» با اختصاص ٣٠ هزار میلیارد تومان تشکیل می شود، اتفاقی که می تواند بخش بزرگی از چراغ های قرمز تابلو تالار بورس تهران را سبز کند.

پس از چندماه رونق در بازار سرمایه، حدود یک ماه و نیم است که با آغاز اصلاح قیمت‌ها و فراز و نشیب ارزش سهام، موج نگرانی میان سرمایه‌گذاران و سهامداران ایجاد شده است و انتظار می‌رفت که شرکت‌های بورسی شاخص ساز فریادرس مردمی باشند که با هزاران امید وارد این بازار نو شده‌اند.

اکنون با توجه به تحولات اخیر در بازار سرمایه، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با هدف حمایت از دارایی‌های سهامداران و سرمایه‌گذاران، وارد میدان شده و قصد دارد هفته پایانی تابستان را به هفته ثبات و آرامش و پر امید، تبدیل کند.

قرار است روز یکشنبه (٢٣ شهریور ٩٩ ) به دعوت «خداداد غریب پور » معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو، رئیس سازمان بورس و مدیران عامل شرکت‌های تابعه معدنی دور هم جمع شوند تا در مورد نحوه اقدامات حمایتی از بورس تهران و سهم هرکدام از ٣٠ هزار میلیارد تومان در این صندوق سرمایه گذاری مشترک، تعیین شود؛ تصمیمی که علاوه بر تاثیر مثبت بر سهام هر کدام از شرکت‌های زیر مجموعه ایمیدرو، قطعا بر بهبود و رشد شاخص کل بازار هم تاثیر مثبت خواهد داشت.

این تصمیم ایمیدرو و ورود با این حجم سرمایه در بازار با هدف بازارگردانی سهام شرکت‌های بورسی زیرمجموعه خود، می‌تواند نویدبخش بازگشت روزهای سبز بهاری در هفته پایانی شهریور باشد و انتظار می‌رود این بار تدبیر معدنی‌ها امیدبخش برای سهامداران حقیقی بازار سرمایه گردد.

در جلسه یکشنبه که مدیرعامل سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیران عامل شرکت‌های بورسی ایمیدرو حضور دارند، علاوه بر تعیین سهم مشارکت هر شرکت در صندوق مشترک، آخرین وضعیت بازار سرمایه و سهام شرکت‌های تابعه و وابسته ایمیدرو بررسی می‌شود و تدابیر و تصمیمات لازم برای هماهنگی بیشتر با هدف حمایت از بازار بورس، حفاظت سرمایه‌های مردم و تقویت اعتماد عمومی اتخاذ خواهد شد.

منبع: عصرایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ایمیدرو و بقیه هلدینگها هم برای زیر مجموعه خود صندوق تثبیت و تضمین بازار تشکیل دادند منفی بافان برای این دیگه چه بامبولی دارند سوار کنند؟! تورم زاست؟!!!! دروغه؟!!!! نشدنیه؟!!!

  • دعایی

    نوش دارو بعد از مرگ سهراب

  • یک درصد پس چی شد

    یک درصدو پیگیری کن تجارت نیوز

  • ناشناس

    تا همین الان که خبری از حمایت حقوقی نبوده و در اکثر سهم ها طبث معمول حقوقی فروشنده هستند وبصادر فولاد سیتا امین بازهم بگم لطفا پیگیری کنین به خدا بعد از اینهمه ضرر دیگه طاقت سهامدارا طاق شده ها

  • ناشناس

    حمایت بورس از بورس همانند ضرب المثل رفیق دزد وشریک قافله است

  • ناشناس

    هرکی ناراحته بفروشه بره کمتر بیاید فاز منفی بدید خودتون مفت فروختید سهامتونو حالا چشم ندارید رشد بازارو ببینید

  • ناشناس

    این نوع اقدامات حکم مسکن دارد بایستی شرایطی ایجاد کرد تا اعتماد مردم برگردد. حالا فردا و پس فردا هم تابلو سبز شد بعدش چی؟ تا اعتماد عمومی جلب نشود بازار آرامش پیدا نخواهد کرد.

  • ناشناس

    شماها لیاقت گاو چرانی هم ندارید چه برسد به مدیریت بورس فقط اونی که از دیوار میرود بالا را دستگیر می کنید ولی ان وزیرانی که تناقص گوی کردند وباعث بی اعتمادی مردم شدند واسیب به سرمایه ردم زدند باهاشون چه کردید

  • ناشناس

    این حقوقی ها مگه چه کسانی هستند که بلا به سر سرمایه مردم میاورند جزء اینکه به نوعی وصل به دولت هستند وقتی نزدیکان دولت مردان در رانت هستند مطمن باشید در بورس هم رانت هست چرا جلوی انرا نمیگیرید هی میگند ریسک است اخه یک ماه ونیم هم ریسک

  • احمد

    کدام حمایت؟ لطفا نگید حمایت چون ایمیدرو هم به فکر منافع خود است و میداند که قیمتها در کف هستند و میخواهد سهام را موفت بخرد و در قیمت بالا به ملت بفروشد البته در هر صورت نوعی کمک محسوب میشود
    ای کاش شرکتهای دیگر هم ورود کنند
    البته دولت هم که فقط دارد نوسان میگیرد