کد مطلب: ۷۵۴۷۸۹

وزارت دفاع توضیح داد:

ماجرای حمله ناموفق به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان

ماجرای حمله ناموفق به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان

وزارت دفاع با انتشار اطلاعیه‌ای در پایگاه خبری در رابطه با اتفاقات رخ‌داده در اصفهان طی شامگاه شنبه، 8 بهمن 1401، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شامگاه شنبه، ۸ بهمن ۱۴۰۱، حوالی ساعت ۲۳:۳۰ صدای انفجاری مهیب در اصفهان به گوش شهروندان رسید و بلافاصله بازار شایعات داغ شد. با این حال وزارت دفاع بلافاصله توضیحاتی در این باره ارائه کرد.

به گزارش روابط‌عمومی وزارت دفاع ؛ شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت 23:30 حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات پدافندی صورت‌گرفته یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر آنها در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

خوشبختانه این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزئی به سقف کارگاه وارد کرده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اسلامی اطمینان می‌دهد اقدام برای تولید قدرت، اقتدار و امنیت را با شتاب و جدیت ادامه خواهد داد و این اقدامات کورکورانه تاثیری در تداوم مسیر پیشرفت کشور نخواهد داشت.

برای مطالعه بیشتر خبر شنیده شدن صدای انفجار مهیب در اصفهان را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا باید در سطح شهر باشند؟

  • سعیدآبادان

    سلام قوربون دست آن کسی که پشت پدافندنشسته انشاالاه همیشه سالم وسلامت باشید

  • ناشناس

    اینکه اینهمه موانع رد پشت سر گذاشته اومده اینجا چیزی نیست که اون رو کم شمرد و گفت حمله ناموفق…

    • محمود

      عزیز حرف شما درسته، یا واقعا نفهمیدن، ک خودش دو علت داره، یا سهل انگاری یا عدم توانایی فنی و فناوری، و یا اینکه فهمیدن فقط بهش زمان دادن ک ببینن چ غلطی میخاد بکنه، اگ اول کار میزدنش نمیدونستن میخاد کجا بره که، بعد باید هزارجور احتمال میدادن، اما الان دقیقا میدونن ک هدفشون اصفهان و فلان نقطه بوده، به محض رسیدن هم زدنش،