کد مطلب: ۵۴۰۴۴۵

چهره‌های برجسته و متفاوتی که امروز ثبت‌نام کردند

چهره‌های برجسته و متفاوتی که امروز ثبت‌نام کردند

علیرضا افشار، فریدون عباسی، مصطفی تاجزاده و شاهین محمدصادقی، برجسته‌ترین چهره‌هایی بودند که امروز در تالار وزارت کشور حاضر شدند. به این ترتیب بسیاری از چهره‌های شناخته‌شده‌ای که انتظار حضورشان می‌رفت، به ستاد انتخابات نیامدند. در عین حال در روز چهارم، چهره‌های متفاوتی نیز ثبت‌نام کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در چهارمین روز آن در حالی آغاز شد که براساس اعلام وزارت کشور، تا پایان روز سوم، ۲۱۱ نفر ثبت‌نام کرده بودند.

امروز، علیرضا افشار فرمانده پیشین نیروی مقاومت بسیج، فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس و مصطفی تاجزاده مدیرکل سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات و فعال اصلاح‌طلب، در انتخابات ثبت‌نام کردند.

آخرین چهره برجسته امروز، شاهین محمدصادقی، متخصص جراحی پلاستیک بود. او عضو هیات‌رئیسه دو دوره مجلس بوده‌ است.

با این حساب بسیاری از چهره‌های شناخته‌شده‌ای که انتظار حضورشان می‌رفت، امروز در ستاد انتخابات کشور حاضر نشدند. باید منتظر ماند و دید که آیا در آخرین روز ثبت‌نام، شاهد حضور و ثبت‌نام آنان خواهیم بود یا خیر.

ثبت‌نام‌های متفاوت در روز چهارم

ستاد انتخابات کل کشور همچنین در چهارمین روز نام‌نویسی داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری، شاهد حضور و ثبت‌نام مردم از طبقات و گروه‌های مختلف اجتماعی بود.

در نخستین دقایق امروز، کارشناس بازنشسته آتش‌نشانی ۷۰ ساله که دانشجوی رشته حقوق نیز هست، به وزارت کشور آمد. شعار او «مرام علی و اولاد علی» است و اعتقاد دارد خانم‌ها گل هستند و نباید از آنها کار کشید.

داوطلبی دیگر که با پیراهن نمایش سیاه‌بازی آمده بود، با هدف بالابردن سرانه خنده در کشور، وارد عرصه انتخابات شد.

داوطلبی جوان که خود را کارمند جهاد کشاورزی معرفی کرد؛ دلیل مشکلات کنونی کشور را بی‌مشکل بودن جوانان اطراف مسئولان دانست.

دختری ۲۱ ساله نیز با لباس محلی به تالار وزارت کشور آمده بود. او هدف حضور خود را بیان مشکلات دامدارها و عشایر اعلام کرد.

منبع: ایرنا

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.