کد مطلب: ۳۸۵۳۱۳

خبری جدید درباره مسکن مهر پردیس

خبری جدید درباره مسکن مهر پردیس

مدیرعامل شهر جدید پردیس گفت: متقاضیان مسکن مهر پردیس که آورده آن‌ها بیش از ۱۵ میلیون تومان است و هنوز انتخاب واحد نکرده‌اند به شرکت عمران پردیس مراجعه کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهدی هدایت درباره متقاضیانی که تاکنون انتخاب واحد خود را در پردیس انجام نداده اند، گفت: در زمان ریاست جدید ­وزارت راه و شهرسازی ‏، حدود ۹ هزار نفر در شهر جدید پردیس انتخاب واحد نکرده بودند که به دستور وزیر در شهر جدید پردیس ظرفیت سازی کردیم واز این تعداد ۷ هزار نفر در خود شهر انتخاب واحد کردند­.

وی ادامه داد: ­از افرادی که موجودی آن‌ها بیش از ۱۵ میلیون تومان است دعوت می‌کنیم تا در خود شهر جدید پردیس انتخاب واحد کنند.

مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان اینکه ۲ هزار نفر هنوز انتخاب واحد نکرده اند، گفت: هر روز به افرادی که آورده ان‌ها بیش از ۱۵ میلیون تومان است پیامک ارسال می‌کنیم تا برای انتخاب واحد مراجعه کنند وافرادی که باقی مانده اند یا پیامک شان را بسته اند و یا شماره تماسشان اشتباه است.

وی افزود: در شهر جدید پردیس ۸۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر داریم که از این تعداد همه به جز ۲ هزار نفر انتخاب واحد کرده اند ۲ هزار واحدی که هنوز انتخاب واحد نکردند نیز با مراجعه می‌توانند واحد‌های خود را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: از ۸۲ هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس ۳۵ هزار واحد افتتاح و ۴۷ هزار واحد در مرحله ساخت است و در اواخر مرداد ماه ۱۰ هزار واحد مسکن مهر افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان اینکه ۹۰ درصد پروژه مسکن مهر ­پردیس تا پایان سال ۹۸ تکمیل می‌شود ­گفت:تا پایان سال ۴۰ هزار واحد تحویل می‌دهیم.

هدایت این شایعه که افرادی که هنوز انتخاب واحد نکردند در شهر‌های جدید پرند و هشتگرد به ان‌ها واحد می‌دهند را رد کر د و گفت: آورده‌های بالای ۱۵ میلیون تومان در خود پردیس و در بین فاز‌ها واحد‌های خود را انتخاب می‌کنند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.