کد مطلب: ۵۱۳۰۱۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۱۰ خبر مهم برای بازارهای امروز / بازارها منتظر چه اتفاقاتی هستند؟

10 خبر مهم برای بازارهای امروز / بازارها منتظر چه اتفاقاتی هستند؟

روز گذشته همزمان با افزایش قیمت دلار و طلا، شاخص بازار سهام نیز روند صعودی به خود گرفت. این اتفاق پس از اعلام تغییر دامنه نوسان بورس بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته همزمان با افزایش قیمت دلار و طلا، شاخص بازار سهام نیز روند صعودی به خود گرفت. این اتفاق پس از اعلام تغییر دامنه نوسان بورس بود. اما برای امروز چه اخباری ممکن است بر روند بازارها تاثیر بگذارند؟ مهمترین اخبار احتمالا موثر بر بازارها را در زیر بخوانید:

ـ وزیر اقتصاد گفت: کسی که به بازار سرمایه می‌آید، نوسانی بودن بورس را می‌بیند و ما گفته بودیم که افراد تمام دارایی‌هایشان را در یک سبد قرار ندهند.

ـ رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با یکی از رسانه‌های این کشور گفت که کشورش برای بازگرداندن ایران به میز مذاکره، تحریم‌ها را رفع نخواهد کرد.

ـ در حالی که نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر اقتصاد امضا جمع کرده‌اند، به نظر می‌رسد که این موضوع فعلا در دستور کار پارلمان نیست و حمایت دستوری از بورس موقتا دژپسند را نجات داده است.

ـ سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره واکسیناسیون کرونا گفت: در مرحله یک بیش از ۱۳۰ نفر تحت مطالعه قرار می‌گیرند و مراحل بعدی هم تا فاز سوم طی خواهد شد. واکسیناسیون با روزانه ۱۰۰۰ نفر آغاز خواهد شد و سپس با توجه به ارزیابی مجدد سیستم، روزانه ۵ هزار، ۱۰ هزار و به صورت تصاعدی افزایش می‌یابد.

ـ رئیس جمهور با بیان اینکه مطمئن هستیم که می‌توانیم مسیر خودکفایی، استقلال و امنیت غذایی مردم را تا پایان دولت تدبیر و امید ادامه دهیم، گفت: برای تأمین گندم مورد نیاز و نان مردم روی پای خود ایستادیم و امروز در سفره مردم ایران محصولات کشاورزان و سایر تولیدکنندگان ایرانی قرار دارد.

ـ بیژن زنگنه، وزیر نفت در پاسخ به انتقادات مبنی بر قیمت‌گذاری صنایع پایین دستی گفته است: قیمت‌ها دست خداست. وی افزود: هیچ دولتی نمی‌تواند در قیمت‌گذاری‌ها دخالت کرده و انتظار نتایج مطلوبی را داشته باشد.

ـ رئیس جمهوری با بیان اینکه برخی اقداماتی که در بررسی و رد لایحه بودجه و ارجاع آن به دولت خلاف قاعده مرسوم و آیین نامه بوده است، گفت: در اولین فرصت مصوبه جدید دولت درخصوص لایحه بودجه ۱۴۰۰ به مجلس ارائه خواهد شد.

ـ بیت کوین برخلاف بسیاری از ارزهای دیجیتالی موفق به حفظ روند صعودی خود شد و توانست خود را در کانال ۳۹ هزار دلاری تثبیت کند و بسیاری از معامله گران معتقدند باقی ماندن در این سطح باعث افزایش بیشتر ارزش این ارز خواهد شد.

ـ وزیر صمت می‌گوید ۵۰ درصد خودروهای فروخته شده از مبدا انبار شده‌اند، با این حال اینکه ۵۰ درصد دیگر نیز سرویس‌های اولیه سه ماهه را دریافت کرده‌اند، الزاما به معنای این نیست که آنها مصرف‌کننده واقعی هستند و قصد سوداگری ندارند.

ـ بر اساس آمارهای بانک مرکزی رشد اقتصادی فصل تابستان با احتساب بخش نفت معادل ۵٫۱ درصد و رشد اقتصادی بدون احتساب نفت معادل ۳٫۲ درصد بوده است.

آخرین نرخ ارز را در صفحه قیمت دلار و جدیدترین نرخ طلا را در صفحه قیمت طلا دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    امروز بازار با صف خرید تمام میشه شک نکنید از فرصت های خرید استفاده کنید پالایشی و خودروی ها صعود شارپی خواهند داشت از شنبه بازار عالی میشه

    • ناشناس

      برعکس وضعیت شاخص کل تا شنبه خوبه بعدش رو خدا بهتر میدونه

  • ناشناس

    این دامنه نوسان را تو بازار نزولی تغییر دادن برای مثبت کردن و مثبت ماندن چند تا سهام متضرر مثلا شاخص ساز خودشان تا غالب کنند و چند تا مثبت ۶ نوسان بگیرند

  • ناشناس

    هی برای حقیقی کلاس آموزش نذارید پر و بال حقوقی بازار گردانان و بگیرید

  • ناشناس

    بازم این وزیر اقتصاد حرف زد جو بازار منفی شد!!

  • استاد

    تجارت نیوز توک می گی خبر مهم خبرات هم مثل روحانی میمونه بازار رو به جهاات میکشونه همون سکوت اختیارکنی ب والله برای امنیت و اسایش مردم و ضرر وزیان مردم کمتره کم خود نمای کن تودنیای مجازی

  • حسین

    وزیری که بگه قیمت دست خداست تکلیف معلومه
    فقط موندم وزیر و ریس جمهوری چی کاره اند

  • ناشناس

    شماها هنوز معنای اعتماد درک نمیکنید
    شاخص تا ۶۰۰ هزار هم بیاد دیگه کسی پول جدید وارد بورس نمیکنه .حتی اگر شاخص ۱۰ برابر رشد کنه ،مردم میدونن دام هست
    دفعه قبل هم تجربه نداشتن که کلاه سرشون رفت
    بورس برای این نسل تمام شده
    اعتماد ساختنش سالها طول میکشه و از بین بردن اعتماد فقط و فقط یکبار دروغ و دزدی کافیه
    لطفا تایید کنید

  • ناشناس

    همون خبر دوم مهم بود همین تکلیف دلار و بورس رو تعیین میکنه

  • ناشناس

    #دارا_یکم.این تغییر نوسان برای صندوقها پالایش و دارایکم عالی میشه یعنی ناوشون سریع بالا میره و در صورت منفی ناوش ناچیز کم میشه.دارایکم تا عید قیمت 30به بالا رو میبینه.وبا جذاب شدن قیمت صندوقها دولت باقیمانده صندوق دارا سوم عرضه میکنه.فرداصبح بهترین فرصت خرید تو این قیمتها هستش و فروشندگان هیجانی سخت پشیمان خواهند شد.فعلا 30درصد زیر ناوش معامله میشه مفت ترین سهم بازاره

  • ناشناس

    هیچی دیگه