کد مطلب: ۶۵۹۶۳۷

توضیحات وزیر کار درباره یارانه‌ فرزندان بادرآمد

توضیحات وزیر کار درباره یارانه‌ فرزندان بادرآمد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره محاسبه حقوق فرزندان مجرد در سرجمع درآمد خانوار برای پرونده دریافت یارانه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جزئیات واریز یارانه‌ فرزندان بادرآمد چیست؟

به نقل از خانه ملت ، حجت الله عبدالملکی در پاسخ به این پرسش که مردم گلایه‌هایی از محاسبه درآمد فرزندان مجرد در سرجمع درآمد خانوار دارند، آیا وزارت تعاون برنامه‎‌ای برای اصلاح این موضوع دارد؟ گفت: هر خانواده یک پرونده هدفمندی یارانه دارد که شامل تمامی افرادی است که همسفره هستند.

وی افزود: همسفره یعنی پدر، مادر و فرزندان که تمامی درآمد همه اعضای خانواده در سرجمع پرونده مذکور محاسبه می‌شود.

وی افزود: اگر فرزندی به سن قانونی رسیده و تمایل نداشته باشد که درآمدش در سرجمع درآمد خانوار لحاظ شود، می‌تواند در سایت هدفمندی یارانه‌ها، درخواست دهد و خود را به عنوان خانواده‌ای جدا معرفی کند؛ هیچ منعی برای این موضوع وجود ندارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این پرسش که شنیده می‌شود، امکان جداکردن یارانه فرزندان مجرد از خانواده وجود ندارد، توضیح داد: مسئولیت این موضوع با سازمان هدفمندی یارانه‌ها است که مطرح می‌کنند آن را انجام می‌دهیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    عمو تو یارانه مردم که زنده هستن رو بریز باردار پیشکش.

  • ناشناس

    گرونی برای همه مردم هست یارانه هم حق همه مردم ایران هست

  • علی

    نظر وزیر محترم در مورد یارانه فرزند اشتباه هست سر یک سفره نیستند در شهری دیگر زندگی می کند

  • ناشناس

    یارانه اعضای مجرد دارای درآمد رو می شود با مراجعه به پلیس+۱۰ از خانواده جدا کرد.

  • آرش

    متأسفانه پلیس +۱۰ پاس میده به فرمانداری، و فرمانداری هم پاس میده به بخشداری، که بخشداری هم میگه از ۲۰ اردیبهشت امکان جداسازی یارانه افراد مجرد وجود ندارد.
    اونهایی هم که یارانه شون اخیراً قطع شد، از همون اول سامانه میگه “با توجه به اینکه شما در دهک دهم قرار دارید، امکان ثبت نام ندارید”. بنابراین اینکه میگن مجردها به صورت جداگانه در سامانه ثبت نام کنن

  • علی

    لطفا برای یارانه بیماران خاص که قطع شده هم لطفا فکری کنید. درد و استرس بیماری از یه طرف و قطع یارانه هم از طرف دیگر از پا دراوردتمون

  • ناشناس

    تو سایت هدفمندی یارانه ها گفته نمیشه مجرد جدا کنه یارانه شو. پس چرا این میگه میشه؟ خب چه جوری؟ تکلیفمونو روشن کنن

  • علی

    مسیولین ابتدا میگفتند یک عده با رانت دلار ارزان می‌گرفتند که کالای اساسی وارد کنند و به قیمت مصوب در کشور عرضه کنند ولی تخلف میکردند و برای خودشان ملک می‌خریدند یا کالای وارداتی را مجددا به همسایه ها صادر میکردند ولی الان ما میخواهیم با آزادسازی قیمت‌ها این پول و یارانه را به خود مردم بدهیم. اما حالا که قیمت‌ها آزاد شد به بهانه های مختلف میگویند یارانه به بعضی خانوارها تعلق نمیگیره. که این عادلانه نیست . یارانه به همه ایرانیها تعلق داره حتی اگرخانواده ای ثروتمند باشد. مگر اینکه خود فرد از دریافت یارانه انصراف دهد. بهانه تراشی نکنید یارانه شامل همه باید باشد.

  • ناشناس

    پس این مشکل ما کی حل میشه. الآن من به عنوان سرپرست یارانه می گیرم. ولی یکی از اعضای زیر ۱۸ سال خانواده یارانه ندارد. یعنی هیچ راهی برای ثبت نامش وجود نداره. چاره ای بیندیشید