کد مطلب: ۶۸۵۶۹۴

خبر خوش برای معلمان/ زمان نهایی شدن رتبه‌بندی مشخص شد

خبر خوش برای معلمان/ زمان نهایی شدن رتبه‌بندی مشخص شد

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، زمان نهایی شدن آیین نامه رتبه بندی معلمان را اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، زمان نهایی شدن رتبه‌بندی معلمان کی است؟

به نقل از بازار ، وزیر آموزش و پرورش که در سفر استانی رئیس جمهور به همدان در نهاوند حاضر شده از نهایی شدن آیین نامه رتبه بندی معلمان در یکشنبه هفته آینده خبر داد.

یوسف نوری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران در نهاوند اعلام کرد: آیین نامه طرح رتبه بندی معلمان ۱۲ خرداد ماه به دولت ابلاغ شد اما ایراداتی بر آیین نامه وارد بود که هفته گذشته کمیسیون تلفیق مجلس آن را به دولت ارسال کرد و ۱۰ ایراد مطرح بود.

دیروز در جلسه هیئت دولت ایرادات مطرح و به توافق رسیدند و یکی از ایرادات که بحث کارشناسی داشت در جلسه یکشنبه هیئت دولت بررسی و آیین نامه رتبه بندی نهایی می شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    در عمل وقتی اقدامی انجام نمی گیره چه فایده، الان این شش ماهه درگیر این آیین نامه و کارهای عادی اداری اند و متاسفانه به نظر میاد عمدا آیین نامه رو طوری می نویسن که با قانون مشکل داشته باشه

  • معلمی عشق است

    دست از تحقیر کردن قشر فرهنگی جامعه بردارید….تا الان یک ریال بابت رتبه بندی به معلم پرداخت نشده است ….فرد شاغل در فضای سبز شهرداری ماهانه هفت و ششصد میگیره ….من فوق لیسانس ماهانه پنج و چهارصد میگیرم…چرا درس خوندم ؟!

  • ناشناس

    فقط گفتن از اجرا خبر نیست به این همه گرانی

  • ناشناس

    اینجا فقط معلمان با سابقه رضا میکنند چرا نباید حقوق افراد بالای ۲۰سال سابقه بالای ۵میلیون تومان اضافه بشه چرا در رتبه بندی جدید رتبه های قبلی نادیده گرفته میشه همان رتبه ها هم طبق شایستگی عمومی و حرفه ای به فرهنگیان تعلق گرفته طبق همان رتبه بندیهای قبلی به معلمان رتبه بدهند هم سریعتر وهم اینکه تما فرهنگیان راضی هستند کسانیکه رتبه بندی نشده اند جدیدا آنها را رتبه بندی کنند این به نفع همه هم دولت هم فرهنگیان است چرا تجربه کسی در نظر نمی گیره تجربه معلمان از فوق دکترا هم ارزشش بیشتره مدرک تحصیلی در روش تدریس و دادن انگیزه وانتقال مطالب وابستگی‌های عمومی و حرفه ای به اندازه تجربه تاثیر ندارد
    امیدوارم مسولین تجربه را رها نکنند

  • ناشناس

    همه می دانیم بااین وضعت حقوق کسی نه می تونه سرکلاس بره ونه انگیزه تدریس داره

  • مبین

    همه خسته شدنداین انگیزه معلم ها رو برای تدریس میگیره
    من با مدرک کارشناسی ۵ و۲۰۰ حقوقم هست

  • ناشناس

    ده دفعه تاحالا نهایی شده هیچوقت هم نهایی نشده.چیکارمی خواهندبکنندمشخص نیست.