کد مطلب: ۴۸۴۳۴۸

خدمات آنلاین بیمه کوثر

خدمات آنلاین بیمه کوثر

فروش بیمه‌نامه‌های الکترونیک بیمه کوثر با استقبال مشتریان از خدمات آنلاین، در کمتر از چهار ماه از مرز 11 هزار بیمه‌نامه گذشت و حق‌بیمه تولیدی آن به 80 میلیارد ریال رسید.

فروش بیمه‌نامه‌های الکترونیک بیمه کوثر با استقبال مشتریان از خدمات آنلاین، در کمتر از چهار ماه از مرز 11 هزار بیمه‌نامه گذشت و حق‌بیمه تولیدی آن به 80 میلیارد ریال رسید.

این امر با توجه به زیرساخت‌های به‌وجود آمده برای تسهیل خرید بیمه‌نامه به صورت الکترونیکی و نیز افزایش رضایت مشتریان، محافظت از جان بیمه‌گذاران و کارکنان شرکت در ایام شیوع ویروس کرونا و همسو با سیاست‌ها و اهداف شرکت در توسعه خدمت‌رسانی غیرحضوری انجام گرفته است.

بیمه کوثر همواره در ارایه خدمات الکترونیک جزو نخستین‌ها بوده است و با ارایه سامانه‌های مختلف در بخش خدمات غیرحضوری توانسته است گام‌های موثری در این بخش بردارد.

ارایه خدمات آنلاین به بیمه‌شدگان و ذی‌نفعان با استفاده حداکثری از ظرفیت و تخصص شبکه فروش مجازی بیمه کوثر در راستای سیاست‌ها و اهداف شرکت برای توسعه خدمات برخط و فروش غیرحضوری انواع بیمه‌نامه است، ضمن اینکه در سامانه خدمات برخط بیمه کوثر، زیرساخت مناسبی هم برای شرکای شرکت ایجاد شده است تا به‌نحو مطلوبی از خدمات آن بهره‌مند شوند.

بهره‌مندی از خدمات برخط بیمه‌ای با همراه بیمه کوثر

بیمه کوثر ، نرم‌افزار همراه‌بیمه خود را با قابلیت ارایه تمامی خدمات برخط بیمه‌ای به آحاد جامعه، ذی‌نفعان و مشتریان ارایه کرد.

استفاده از خدمات خرید و تمدید برخط بیمه‌نامه‌های شخص‌ثالث و حوادث انفرادی و خرید بیمه‌نامه آتش‌سوزی و همچنین امکان ثبت برخط خسارت در رشته‌های مختلف بیمه‌ای و باشگاه مشتریان شرکت بیمه کوثر در این نرم‌افزار وجود دارد. و این نرم‌افزار با همراهی و تخصص و تلاش گروه مدیریت نرم‌افزار شرکت طراحی و تولید شده است،

جست‌وجوی برخط سرپرستی‌ها، شعب، نمایندگی‌ها و مراکز طرف قرارداد شرکت بر اساس موقعیت جغرافیایی از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار است.

با توجه به اینکه امکان ارسال پیام برای روابط‌عمومی شرکت و پیگیری پیام‌ها با استفاده از کد رهگیری دریافت‌ شده نیز قابلیت دیگر این نرم‌افزار است همچنین بیمه‌شدگان علاوه بر بهره‌مندی از امکانات یادشده با استفاده از نرم‌افزار همراه‌بیمه امکان استعلام برخط خسارت‌های درمان، وصول بیمه‌نامه‌های رشته‌های مختلف بیمه‌ای و پرداخت حق بیمه را خواهند داشت.

قابلیت ارزنده این برنامه امکان ثبت برخط خسارت‌های درمان و آرشیو اسناد و مدارک است و در حال حاضر به صورت آزمایشی برای برخی بیمه‌شدگان فعال شده است و در آینده نزدیک برای سایرین نیز قابل دسترس خواهد بود.

همچنین امکان استفاده از سایر امکانات اطلاع‌رسانی و خدماتی بیمه کوثر در این نرم‌افزار وجود دارد.

موفقیت بنگاه‌های اقتصادی با بهره‌مندی از فناوری اطلاعات

امروزه یکی از ارکان اصلی موفقیت بنگاه‌های اقتصادی استفاده حداکثری و به‌موقع از زیرساخت‌ها و تکنولوژی‌هایی مبتنی بر فناوری اطلاعات است. این موضوع در حوزه صنعت بیمه نیز یکی از مهم‌ترین فاکتورهای رقابتی شرکت‌های بیمه به‌ویژه در رضایت‌مندی مشتریان است که در بررسی‌های صورت گرفته در حوزه فناوری اطلاعات صنعت بیمه در شرکت‌های بیمه دنیا این موضوع به وضوح قابل رویت است.

با توجه به مقدمه بیان شده یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت فناوری اطلاعات شرکت به‌کارگیری تکنولوژی‌های روز در فرایندهای شرکت و خدمت‌رسانی به مشتریان است

یکی از این اهداف ایجاد یک زیرساخت قابل اطمینان، با درجه امنیت بالا و قابل توسعه در حوزه سخت‌افزار و ارتباطات شبکه‌ای بوده است که برای رسیدن به این هدف طرح شبکه داخلی و خارجی بازنگری و اصلاح‌ آن شروع شد و اقدامات اساسی برای ارتقای امنیت آن تعریف کردیم. البته بخشی از آن عملیاتی و بخش باقیمانده به سال ۱۳۹۷ موکول شد که با نهایی شدن آن عملاً طی پنج سال آینده زیرساخت این حوزه پاسخگوی نیاز شرکت خواهد بود. ضمناً در این زمینه حسب نیاز و رشد صورت گرفته سعی کرده‌ایم با امکانات موجود نیازمندی‌های شرکت را به نحو احسن مدیریت کنیم تا نقص احتمالی زیرساخت مانع روند رشد کمی و کیفی پرتفوی و خدمات نشود. از مصادیق آن می‌توان به ایجاد زیرساخت آموزش از راه دور در راستای کاهش هزینه‌های آموزشی و سرعت دادن به آن و نیز تهیه زیرساخت‌های لازم برای سایر بخش‌های فنی و غیرفنی شرکت در دسترسی به سامانه‌ها و سرویس‌های داخل و خارج از شرکت اشاره کرد.

درباره سرویس‌های نرم‌افزاری که یکی از ضروری‌ترین امکانات مورد نیاز شرکت است کوشیده‌ایم تا در درجه اول امکانات و نیازمندی‌های حوزه‌‌های فنی از طریق نرم‌افزار موجود یعنی سامانه جامع شرکت فناوران اطلاعات خبره پیگیری و برطرف شود. طی این فرآیند در سال ۹۶ زیرساخت‌های فروش اینترنتی بیمه‌های آتش‌سوزی، حوادث انفرادی، استعلام اندوخته بیمه‌گذاران رشته عمر، پرداخت اینترنتی حق‌بیمه، صدور معرفی‌نامه‌های درمانی در مراکز پاراکلینیکی و … راه‌اندازی شد. همچنین امکانات مختلفی بر حسب درخواست‌های توسعه‌ای حوزه‌های فنی و مالی شرکت طی سه نسخه نصب شده به میزان تقریبی ۸ هزار نفر ساعت به سیستم اضافه شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • احمدپورحویزاوی

    بيمه وتمام موسسه هاي كوثر از طرف من بي اعتبار وفاقد هیچ گونه ارزشی ندارد احمدپورحویزاوی درضمن تمامی موسسه ها ی شخصی وبرص هم از طرف بنده بی اعتبار وهیچ گونه حمایتی نخواهم کرد انتظارنداشته باشید باطل

    • وحید

      حالت خوب نیست برو مگر شما چه کاره ایی