خبر مهم:

کد مطلب: ۵۰۲۷۰۶

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

بیت کوین یک ارز دیجیتالی است و خرید بیت کوین از جمله مواردی است که در یکی دو سال اخیر توجه ویژه‌ای را از سوی سرمایه‌گذاران و علاقمندان به ارز دیجیتال به خود جلب کرده است. برهمین اساس می‌خواهیم در این نوشتار نگاهی به چند ارز دیجیتال و خرید آن‌ها داشته باشیم.

چرا خرید بیت کوین مهم است؟

از سال 2008 تا کنون ارزهای دیجیتالی پا به عرصه اقتصاد گذاشته‌اند. بیت کوین یکی از اولین ارزهای دیجیتالی است که توسط سازنده‌ای ناشناس با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو به دنیای اقتصاد معرفی شد. با رشد و پیشرفت دنیای دیجیتال هر روزه توجه به ارزهای دیجیتالی و به خصوص خرید بیت کوین افزایش یافت و امروزه به یکی از مورد توجه‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

شما همانند پول کاغذی می‌توانید با خرید بیت کوین کار خرید و فروش دیجیتالی خود را انجام دهید، سرمایه گذاری کنید و هم اینکه برای هر کسی در هر جای جهان بیت کوین انتقال دهید. اما بیت کوین تفاوت‌هایی با پول کاغذی دارد که باعث منحصر به فرد بودن ارزهای دیجتالی شده است:

  • با خرید بیت کوین متوجه می‌شوید که این ارز دیجیتال توسط هیچ نهاد، سازمان و یا فردی کنترل نمی‌شود.
  • هنگامی که وارد شبکه ارز دیجیتال بیت کوین می‌شوید باید یک سری قوانین که به صورت کدها برنامه‌نویسی شده‌اند مواجه می‌شوید که باید آن‌‌ها را بپذیرید. این کدها توسط همه قابل مشاهده است.
  • بر همین اساس تراکنش‌های شما بدون احراز هویت شما در این شبکه توسط همه قابل پیگیری و مشاهده می‌باشد.
  • از ویژگی بارز خرید بیت کوین غیرمتمرکز بودن آن است. به این معنا که هیچ کس در رأس قدرت آن نیست و نمی‌تواند بنا به مصلحت و یا بازی‌های سیاسی آن را دستکاری کند. یعنی قدرت در این شبکه بین تمام افراد شبکه تقسیم شده است.
  • بازار ارز دیجیتالی توسط بالانس عرضه و تقاضا خود را متعادل نگه می‌دارد.
  • یک مزیت بزرگ و مهم خرید بیت کوین این است که شما برای هرکسی در سراسر کره زمین می‌توانید بدون محدودیت‌های مرزی بیت کوین انتقال دهید.
  • غیر متمرکز بودن ارز دیجیتالی بیت کوین با یک ویژگی دیگر آن به عنوان تعداد محدود همراه شده و باعث شده که سرمایه‌گذاران در این شبکه، خرید بیت کوین را معادل سرمایه‌گذاری در یک کوه طلا بدانند. یعنی با وجود اینکه همه می‌توانند با دسترسی به امکاناتی خاص، به خلق بیت کوین‌های تازه بپردازند تعداد تمام سکه های ساخته و کشف شده توسط ماینرها به 21 میلیون واحد محدود است. این محدودیت در تعداد به یک مزیت بزرگ برای سرمایه گذاران تبدیل شده است.
  • بر همین اساس کسی نمی‌تواند بیت کوین جعلی را بسازد و خرید بیتکوین ساختگی امکان پذیر نمی‌باشد.

IMG 20201229 120455

خرید اتریوم

اتریوم نسل دوم ارزهای دیجیتال است که در سال 2015 پا به عرصه ارزهای دیجیتال گذاشت. اتریوم در ماهیت کار همانند بیت کوین است. اما تفاوت‌هایی نیز با بیت کوین دارد. در واقع اتریوم نیز همانند بیت کوین از فناوری بلاک‌چین استفاده می‌کند(بلاک‌چین همان فناوری است که بیت کوین از طریق آن مالکیت ارز دیجیتالی و تراکنش‌ها را پیگیری می‌کند) بلاک‌چین بیت کوین همانند یک سیستم عامل است که فقط نرم افزار بیت کوین روی آن اجرا می‌شود. اما بلاک چین اتریوم برای اجرای برنامه‌های غیرمتمرکز طراحی شده است به عبارت دیگر بلاک‌چین اتریوم یک سیستم عامل است که می‌تواند چندین نرم افزار و سرویس مختلف روی آن فعالیت کند. این امر بزرگترین و شاخص‌ترین تفاوت بین بیت کوین و خرید اتریوم محسوب می‌شود. به عبارت ساده‌تر بیت کوین برای فعالیت‌های پولی طراحی شده اما با خرید اتریوم شما تمام فعالیت‌های مالی خود را می‌توانید انجام دهید.

در واقع شما با خرید اتریوم در دنیای دیجتال می‌توانید علاوه بر فعالیت‌های پولی، تمام فعالیت‌های مالی‌تان را در شبکه ارز دیجیتال به صورت غیرمتمرکز و بدون هیچ نوع واسطه‌ای انجام دهید. این امر توسط قراردادهای هوشمندی که بر روی پلتفرم اتریوم با هدف کاهش هزینه‌های اضافی و حذف واسطه‌ها تعریف شده‌‌اند، انجام می‌شود. همچنین شما می‌توانید خرید اتریوم را انجام دهید و در کیف پول دیجیتالی اتریوم خود آن را حفظ نمایید تا در مواقع ضروری به راحتی از آن استفاده کنید. چرا که این پلتفرم نیز همانند بیت کوین از امنیت بالایی برخوردار است و غیر قابل نفوذ می‌باشد.

خرید تتر

تتر نیز همانند بین کوین و اتریوم یک نوع ارز دیجیتال است که بر روی فناوری بلاک چین پیاده شده است. اما با دو ارز دیجیتالی بالا متفاوت می‌باشد.

بزرگترین تفاوت خرید تتر این است که بر خلاف ارزهای دیجیتالی بیت کوین و اتریوم که توسط هیچ سازمانی پشیبانی نمی‌شدند، تتر توسط ارزهای فیزیکی و دولت‌ها پشتیبانی می‌شوند. یعنی این ارز دیجیتال بلاک چین محور هم از امکانات دیگر ارزهای دیجیتالی بهره‌مند است و هم مشابه ارزهای فیزیکی می‌باشد. این امر باعث شده که ارزش تتر وابسته به قیمت ارز فیزیکی باشد که از آن پشتیبانی می‌کند.

هرگاه به خرید تتر اقدام کنید متوجه خواهید شد که انواع تتر در بازار دیجیتالی وجود دارد و هر کدام از آن‌ها نیز نام‌های مخصوص خود را دارند. اما محبوب‌ترین توکن تترUSDT نام دارد که پشتوانه دلاری داشته و تقریباً معادل یک دلار می‌باشد. می‌توان گفت که این توکن بنا به جایگاه دلار در بازارهای جهانی، گسترده‌ترین کاربردها را دارد. به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت که با خرید تترUSDT شما دلار دیجیتالی خریداری کرده‌اید که در صرافی‌ها به عنوان جایگزین دلار عمل می‌کند. می‌توانید ‌کیف پول دیجیتالی خود را ایجاد کنید و سپس اقدام به خرید تتر نمایید و تترهای خریداری شده را در آن نگهداری نمایید.

IMG 20201229 120536

دیجی دلار چیست؟

اگر قصد معاملات بین‌المللی به وسیله ارزهای دیجیتالی را دارید و یا می‌خواهید با خرید بیتکوین سرمایه‌گذاری در این زمینه داشته باشید؛ ساده‌ترین و بهترین روش خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید تتر و دیگر ارزهای دیجیتالی از طریق وب‌سایت‌های معتبری است که در این زمینه فعالیت می‌کنند.

وب‌سایت دیجی دلار (digidollar.org) یکی از وب‌سایت‌های معتبر در این زمینه می‌باشد. هنگام خرید بیت کوین از دیجی دلار یک خرید امن و ایمن را به صورت 100 درصد اتوماتیک تجربه خواهید کرد. همچنین می‌توانید با ارزان‌ترین قیمت خرید اتریوم ، تتر و یا بیت کوین را داشته باشید. هنگام خرید بیت کوین از مجموعه دیجی دلار می‌توانید از پشتیبانی 24 ساعت کارشناسان این مجموعه برخوردار شوید و با خیالی آسوده خرید تتر و دیگر ارزهای دیجیتالی را در دنیای پررقابت امروزه تجربه کنید. همچنین می‌توانید از طریق مقالات و یا تماس با کارشناسان این حوزه، مشاوره‌ها و راهنمایی‌های لازم را به دست آورید و با آگاهی در این راه قدم بگذارید و از انجام معاملات و سرمایه‌گذاری دیجیتالی خود لذت ببرید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.