کد مطلب: ۶۲۰۲۲۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ژاپنی‌ها چگونه خودرو می‌خرند؟

ژاپنی‌ها چگونه خودرو می‌خرند؟

ژاپن از جمله کشورهای قدرتمند دنیا در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی محسوب می‌شود. این کشور به نظم و نوآوری در زمینه‌های مختلف مشهور است. در این میان، خرید خودرو در ژاپن چگونه است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، ژاپن یکی از قدرت‌های اقتصادی جهان است. این کشور شیوه متفاوتی در خرید و فروش خودرو دارد.

اگر در ژاپن به دنبال خرید خودرویی می‌گردید و به دنبال تست خودروهای مختلف هستید نگران نباشید. در نمایشگاه‌های خودروی این کشور نمونه‌هایی از هر خودرو موجود است و می‌توانید برای تست صندلی‌ها سوار خودروی مورد نظر شوید و از راحتی و استاندارد بودن صندلی اطمینان پیدا کنید.

بخشی از نمایشگاه به ماکت خودروهای موجود در مدل‌ و رنگ‌های مختلف اختصاص داده شده است. این ماکت‌ها به اندازه اسباب‌بازی‌های کوچک است. در این میان می‌توانید از دیگر خدمات نمایشگاه‌های خودروی کشور ژاپن مانند سفارش نوشیدنی و قسمت بازی کودکان استفاده کنید.

اگر از انتخاب مدل و راحتی صندلی‌های خودروی مورد نظر مطمئن هستید می‌توانید قبل از خرید آن را برای امتحان رزور کنید و در خیابان رانندگی کنید. در صورت موجود نبودن آن خودرو در نمایشگاه می‌توانید درخواست بدهید و در روزهای آینده خودروی مورد نظر برای تست رانندگی برای شما آماده می‌شود.

شرایط خرید خودرو در ژاپن چیست؟

در کشور ژاپن خرید ماشین می‌تواند به صورت قسطی انجام شود. شرایط اقساط خودروها بر اساس قراردادهای مختلف به صورت ۳ ساله، ۵ ساله یا بیشتر است.

اگر خرید خودرو به مرحله سفارش رسید، می‌توانید آپشن‌های خودرو را به سلیقه خودتان انتخاب کنید.

در نمایشگاه‌های خودرو برای افرادی که متقاضی خودروهای دست دوم هستند نیز امکاناتی در نظر گرفته است. نمایشگاه‌ها خودروهایی را که دو یا سه سال کارکرده و در حد نو هستند را به قیمت بسیار پایین‌تر از مدل صفر آن به فروش می‌رسانند.

شرایط خرید خودروهای کارکرده نیز مانند خودروی صفر است.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ژاپن است دیگر مثل ایران بهشت آقازادهاست سوار ماشین میلیاردی اونا میشن

  • ناشناس

    خاک توسرشون اونامثل ماکه ایران خودرو داریم ژاپن خودروندارن بخاطرهمینه اینقدرماشیناشون خوبه!

  • ناشناس

    چه جالب از ایران یاد گرفتن

  • ناشناس

    بعد ما باید منتظر باشیم تو قرعه کشی برنده بشیم تا یه لگن بگیریم

  • ناشناس

    خریدن ماشین در ژاپن نه آرزو هست و نه غیر ممکنه ماشین نو از دم قسط با حداقل کارمزد با گارانتی و وارانتی دو تا پنج ساله و صدها مزایای دیگه . ماشین نو تقریبا از یک و نیم میلیون ین به بالا میشه خرید فرض مثال تویوتا کمری فولترین مدل تولیدامسال رو از شروع قیمت حدودا سه و نیم میلیون میباشد. ماشین دست دوم کاملا سالم بدون ترس و لرز از مورد و ایراد داشتن و به پشتوانه قانون از حدودا پانصد هزار ین به بالا هست البته هزینه بیمه و معاینه فنی اینها خیلی بالاتره
    حقوق یک کارگر ساده در ژاپن حدودا ساعتی هزار ین میباشد….

    • ناشناس

      بله پس پانصد ساعت کار کنی میتوانی یک خودرو عالی بخری پس باید ما زودتر یک قبر اماده بخریم زودتر ما را دفن کنند این زندگی بی فایده است

    • ناشناس

      هر ین ۱۰۰ینی حساب کردی که میشه ۲۴تومن یعنی در واقع ۱۰۰۰تا۲۴هزار تومن هر ساعت؟

  • ناشناس

    درست مثل ایران

  • ناشناس

    شرایط ژاپن فرق میکنه ..اینجوری نیست هر جا دلت خواست پارک کنی .از دوست آمریکایی که استاد دانشگاهی بوددرژاپن پرسیدم چرا ماشین نداری گفت چون پارکینگ ندارم.در ژاپن بعد از۵سال باید مالیات سنگین بپردازی..ام حمل ونقل عمومی عالی داره اتوبوس،،مترو قطارهای سریع‌السیر تاکسی نهایت دو نفر..
    خلاصه که زندگی با نظمی دارن فقط اشکالشون اینه که
    دین ندارن ولی ایمان دارن

  • ناشناس

    ملت ایران قشر طبقه ۳ تا آخر عمر نمی توانند خودرو بخرندو قانونهای دست وپاگیر نیز اجازه رقابت با بازارهای جهانی نمی دهد چون عده ای آنقدر نفوذ دارند که بخاطر رانتی که از آن استفاده دارند اجازه واردات خودرو را نمی دهند

  • ناشناس

    خدا ما را مثل اینها به دنیا می اوردین وما را مثل اینها صاحب خودرو میکردین واینها هم در اسیا زندگی میکنند ما هم در اسیا زندگی میکنیم مساحت کشور ژاپن به اندازه دو استان ایران است وما این همه منابع داریم ولی ژاپن یک هزارم ما منابع ندارد خدایا چرا باید پول نردمو یک سال قبل بگیرن وبعدش یک خودرو بی کیفیت وبا هزینه بسیار بالا وچند برابر قیمتش به ملت هزینه میکنند

  • ناشناس

    وانت پراید چنده اونجا