کد مطلب: ۷۳۸۹۰۴

خرید ۴۰۰ هزار دلار اوراق ارزی

خرید 400 هزار دلار اوراق ارزی

بانک مرکزی باتوجه به رونمایی از اوراق ارزی خود اعلام کرد که تاکنون یک میلیون و 400 هزار دلار اوراق ارزی توسط مردم خریداری شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بانک مرکزی باتوجه به رونمایی از اوراق ارزی خود اعلام کرد که تاکنون یک میلیون و 400 هزار دلار اوراق ارزی توسط مردم خریداری شده است.

بر اساس اعلام بانک مرکزی، تاکنون حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار به‌صورت اوراق ارزی توسط مردم خریداری شده است.

پاسخ بانک مرکزی به ابهامات و سوالات در خصوص میزان فروش اوراق ارزی حاکی از آن است که تاکنون حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار به‌صورت اوراق ارزی توسط مردم خریداری شده است.

طبق این گزارش، بانک مرکزی همزمان با افزایش‌های قابل توجه قیمت ارز در فصل پاییز از اوراق ارزی خود رونمایی و اعلام کرد که این اوراق با عاملیت بانک ملی در شعب ارزی این بانک به فروش می‌رسد.

شرایط خرید این اوراق به این صورت است که سر رسید آن‌ها سه ماهه و حداقل و حداکثر میزان خرید اوراق توسط هر شخص حقیقی ایرانی بالاتر از ۱۸ سال، به ترتیب معادل ریالی ۱۰۰۰ دلار و ۴۰۰۰ دلار است. همچنین، هر مشتری می‌تواند تنها یک بار با کد ملی خود اقدام به خرید این اوراق کند و متقاضیان خرید، باید وجه ریالی آن را با نرخ پایانی روز قبل دلار توافقی (اسکناس بازار متشکل معاملات ارزی) بپردازند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.