کد مطلب: ۶۴۹۸۵۰

خرید PS۵ استاندارد و دیجیتال با بهترین قیمت و ارسال رایگان در هزارتو

خرید PS5 استاندارد و دیجیتال با بهترین قیمت و ارسال رایگان در هزارتو

تمام گیمرها و اهالی بازی می‌دانند که کنسول پلی استیشن ۵ چه نسخه Digital و چه نسخه Standard چقدر در جهان محبوب گشته است!

گزارش فروش و خرید PS5 دیجیتال و استاندارد نشان می‌دهد که روز به روز درخواست برای این کنسول جذاب بیشتر و بیشتر شده است. تمام گیمرها و اهالی بازی می‌دانند که کنسول پلی استیشن ۵ چه نسخه Digital و چه نسخه Standard چقدر در جهان محبوب گشته است! اوایل عرضه همانطور که درخواست برای این کنسول و بازی‌هایش بالاتر می‌رفت قیمت‌ها هم توی سایت‌های مختلف بالاتر و بالاتر می‌رفت. حوالی تابستان به یک ثبات نسبی رسید و دوباره بخاطر نواسانات ارزی افزایش داشت.
دلیل گران بودن این کنسول گذشته از تازه وارد بودن و نوسانات ارز، قابلیت‌های بسیار بالای آن و همینطور کاهش تولید قطعات بخاط کرونا است. گرافیک خیره کننده، اجرا کردن جدیدترین بازی‌های دنیا با کیفیت هیجان انگیز و با سرعت بالا اجرا کردن آنها این کنسول را بسیار محبوب کرد. اما نوسان قیمتی آن باعث سوءاستفاده برخی افراد و سردرگمی مشتاقان « خرید PS5 » شده است.

222222

راهنمای خرید پلی استیشن ۵ دیجیتال و استاندارد

اینجا چند نکته را با هم مرور می‌کنیم تا در پیدا کردن بهترین فروشگاه اینترنتی و تشخیص بهترین قیمت پلی استیشن ۵ راهنمایمان باشد.
اطمینان! اول از همه باید اطمینان کافی را از فروشگاهی که خرید می‌کنید به دست بیاورید. نماد اعتماد الکترونیک، SSL ، داشتن یک دفتر مرکزی برای مراجعه حضوری و اطلاعات تماس واقعی می‌تواند نشان دهنده‌ی یک فروشگاه مطمئن باشد.
قیمت! حتما قیمت را از فروشگاه‌های محتلف جویا بشید! و قبل از ثبت سفارش از آپدیت بودن قیمت سایت اطلاع بگیرید.
موجودی و ارسال! نکته مهم دیگر این است که تا آخرین مراحل خرید حتما حواستان به موجودی فروشگاه باشد و همچنین تعداد روزی که برای ارسال نوشته است! برای سود بیشتر بعضی فروشگاه‌ها موجودی لحظه‌ای ندارند اما در سایت ذکر نمی‌کنند و شما مجبور می‌شوید نزدیک یک هفته یا حتی تا یک ماه معطل رسیدن سفارشتان بشوید.
تست! اگر خرید حضوری را انتخاب کردید که همانجا می‌توانید کنسول را تست کنید اگرنه حتما از سایتی خرید کنید که مهلت تست کنسول برای مشتری در نظر گرفته باشد.
Standard یا Digital ؟ این دو مدل فقط و فقط در داشتن و نداشتن درایو تفاوت دارند. یعنی اگر می‌خواهید بازی‌هایتان را روی اکانت سونی، پلی استیشن استور یا پلاس بازی کنید و قصد خرید دیسک فیزیکی بازی را ندارید می‌توانید نسخه دیجیتال را بخرید. در غیر این صورت باید نسخه استاندارد را تهیه کنید تا درایو اجرای دیسک را داشته باشد. ( خرید پلی استیشن ۵ )
کدام ریجن PS5؟ ریجن‌های مختلف از نظر کیفیت و کارایی ذره‌ای تفاوت ندارند. برای ما که تحریم هستیم در اصل تفاوت زیادی در کارایی آنلاین نیز نخواهند داشت. اما اگر نیازمند تناسب ریجن‌ها برای دریافت آنلاین بسته‌های الحاقی بازی‌ها هستید یا خیلی نگران این موضوع بودید بهتر است متناسب با منطقه جغرافیایی خود (ب رای ایران : ریجن ۲ ) خرید کنید. تفاوت کوچک دیگر در نسخه‌های جدید است که همان سخت افزار و کیفیت اما دارای قیمت مناسب‌تری هستند. البته عملکرد خنک کننده دستگاه نیز در نسخه جدید بهبود یافته است.

3333

هزارتو ! راه رسیدن به رویاهات

تیم هزارتو الآن ۱۵ سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش کنسول‌ها و بازی‌های ویدیویی ادامه داده است و همیشه توانسته رضایت مشتری‌های خودش را داشته باشد. بخاطر زیرساخت قوی، قیمت‌ها کمترین قیمت ممکن در بازار هستند و هیچ نگرانی برای موجودی محصولات وجود ندارد. این یعنی شما می‌توانید سفارش خودتان را در سایت، در پیج اینستاگرام، حضوری یا به صورت تلفنی ثبت کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت ممکن تقدیم شما خواهد شد.

اما خرید PS5 دیجیتال و استاندارد از هزارتو چه مزایایی دارد؟

• ارتباط با دفتر مرکزی و امکان خرید حضوری و اینترنتی
• عرضه محصول با بهترین قیمت
• ارائه باندل‌های مختلف پلی استیشن ۵ برای ایجاد قیمت مناسب‌تر
• ارسال رایگان و تحویل در سریع‌ترین زمان ممکن
• ده روز مهلت تست رایگان
• ارائه گارانتی‌های مختلف
• امکان خرید به صورت پرداخت در محل ( سبد زیر ۱۰ میلیون تومان ) برای ساکنین تهران!

پس همین الان با یک کلیک به سایت فروشگاه « هزارتو » سر بزنید تا بهترین قیمت‌های خرید PS5 دیجیتال و استاندارد و تمام کنسول‌های روز دنیا را ببینید. لوازم جانبی ای که نیاز دارید را پیدا کنید و با یکی از بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین فروشگاه‌های بازی‌های ویدیویی در ایران دوست شوید!

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    هلو 🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

  • ناشناس

    سلام خوب هستید من نمیتونم پدر و مادرم رو راضی کنم چه برسه بیام کنسول بخرم