کد مطلب: ۱۸۳۰۹۰

درخواست کمک اسپالتی از هواداران اینتر

درخواست کمک اسپالتی از هواداران اینتر

سرمربی اینتر قبل از دیدار حساس برابر لاتزیو از هواداران تیمش درخواست کمک کرد.

اینتر شروع بسیار خوبی در فصل جاری رقابت‌های سری A داشت و برای چند هفته‌ای صدرنشین بود اما دو شکست پیاپی در لیگ و حذف شدن از جام حذفی باعث شده تا شرایط تیم اسپالتی بحرانی شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اینتر در آخرین بازی خود در نیم فصل نخست رقابت‌های سری A باید به مصاف لاتزیو برود. اسپالتی برای پیروزی تیمش در این دیدار و خارج شدن از بحران از هواداران طلب کمک کرد.

او گفت‌: وضعیت این روزهای ما خوب نیست اما این دلیل نمی‌شود که از عملکرد تیمم ناراضی باشم. ما در نیم فصل نخست بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته‌ایم اما طبیعی است که در بعضی از دیدارها امتیاز از دست دهیم.

اسپالتی ادامه‌ داد: باید تا پایان لیگ به تلاش خود ادامه‌ داد و ناامید نشد. هواداران قدرت ما هستند و از آنها طلب کمک می‌کنیم.

وی افزود: امیدوارم که در دیدار برابر لاتزیو ورزشگاه پر شود. در چنین حالتی اطمینان پیدا می‌کنیم که آنها از تیم خود حمایت می‌کنند و به ما اعتماد دارند.

سرمربی اینتر در پایان سخنان خود، گفت‌: دلیلی برای ناامید شدن وجود ندارد. آمار نشان می‌دهد که ما عملکرد خوبی از خود نشان داده‌ایم.

وی افزود: به رویه خود ادامه می‌دهیم و لحظه‌ای دست از تلاش بر نمی‌داریم. خوشحالم که هدایت اینتر را بر عهده دارم و با چنین بازیکنانی کار می‌کنم.

اینتر با 40 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی جای دارد و با تیم صدرنشین ناپولی هشت امتیاز اختلاف دارد که در صورت پیروزی برابر لاتزیو این اختلاف به پنج امتیاز کاهش پیدا می‌کند.

منبع: فوتبال ایتالیا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.