کد مطلب: ۴۴۲۹۳۳

در خانه بمانید و بورس را به صورت حرفه‌ای بیاموزید

در خانه بمانید و بورس را به صورت حرفه‌ای بیاموزید

در میان این آشفته‌بازار، مجموعه‌ای جوان و در عین حال باتجربه به نام «خانه سرمایه» در حوالی یک دهه، توانسته است با مدیریت صحیح و به کارگیری نخبه‌های باتجربه، مجموعه‌ای آموزشی برای تدریس فعالیت در بازار بورس و سرمایه‌گذاری‌های مختلف راه‌اندازی کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حتما شما هم موافقید که پول و ثروت، دلیل و تضمینی بر خوشبختی نیست اما می‌تواند بسیاری از مشکلات و موانع را از پیش رویتان بردارد. قبول دارید؟

البته همه دوست دارند به درآمد بیشتر برسند و سرمایه‌گذاری کنند اما چون راه و روش کار را به خوبی نمی‌دانند، عطای این روند را به لقایش می‌بخشند و خود را با شعارهایی مانند «پول، چرک کف دست است» یا «علم بهتر از ثروت است» سرگرم می‌کنند.

در میان این آشفته‌بازار، مجموعه‌ای جوان و در عین حال باتجربه به نام «خانه سرمایه» در حوالی یک دهه، توانسته است با مدیریت صحیح و به کارگیری نخبه‌های باتجربه، مجموعه‌ای آموزشی برای تدریس فعالیت در بازار بورس و سرمایه‌گذاری‌های مختلف راه‌اندازی کند. خانه سرمایه‌ای‌ها نه معتقدند که پول چرک کف دست است و نه علم را برتر از ثروت می‌دانند.

این مجموعه موفق که از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را با مدیریت علی صابریان آغاز کرده است، علم و تجربه را دروازه‌ای برای رسیدن به پول و ثروت می‌داند و با همین دیدگاه طلایی یعنی به کارگیری علمی دانش در مسیر رسیدن به ثروت، نیروهای زبده‌ای را تربیت کرده است که خود به اساتیدی خبره در زمینه بورس و سرمایه‌گذاری بدل شده‌اند.

چرا باید بورس را اصولی یاد بگیریم؟

می خواهید بدانید که بورس چیست و اصلا چرا خانه سرمایه به شما پیشنهاد می‌کند که آموزش بورس را اصولی یاد بگیرید؟‌ چرا آموختن پیچ و خم‌های بورس و فعالیت در آن به نفع‌تان خواهد بود؟ واقعیت این است که بورس از دور به نظر بیشتر افراد وحشتناک است. این ترس و هراس از کجا نشأت می‌گیرد؟ پاسخ این پرسش را تیم خانه سرمایه بهتر از هر مرجع و منبع دیگری می‌داند: ناآگاهی. کافی است با مفاهیم، روندها و شیوه تحلیل و به عبارت کلی کوچه پس کوچه‌های بورس آشنا شوید تا بدانید که این بازار، گنجی درجه یک است که می‌تواند شما را به سود و ثروت برساند.

کافی است، گزینه‌های پیش روی خود برای سرمایه‌گذاری و تولید ثروت در ایران را بررسی کنید تا متوجه شوید که با کمی تلاش و یادگیری می‌توانید در بازار بورس به موفقیت‌هایی برسید که در خواب هم نمی‌دیدید. البته بی‌گدار به آب زدن در این بازار یا اعتماد کردن به افراد و آموزشگاه‌های نامعتبر می‌تواند تمام سرمایه مالی‌تان را به باد بدهد. ولی در خانه سرمایه، قرار نیست که مشکلی برای‌تان پیش بیاید. چرا؟ چون این مجموعه به خوبی می‌داند که نیاز آموزشی دانشجویان چیست و هر فرد برای آگاهی و یادگیری بورس باید به سراغ چه گزینه‌هایی برود. تسلط اساتید این مجموعه به بازار بورس هم از جمله مزایایی است که از خانه سرمایه، تکیه‌گاه امن و درستی برای دانشجویان علاقه‌مند می‌سازد.

مطالعه شاخص بورس در ایران نشان می‌دهد که در ۵-۶ سال گذشته، شاخص کل بورس به اندازه ۳۰۰ درصد رشد داشته است. اما منظور از شاخص کل بورس چیست؟ شاخص کل بورس، رقمی است که روند رشد یا افت بازار را نشان می‌دهد. شاخص کل بورس، نمایان‌گر سود سهام شرکت‌های حاضر در بورس و سطح عمومی قیمت سهام است. در نتیجه، آمار نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری آگاهانه در بورس می‌تواند منجر به رشد سرمایه‌تان شود.

روش‌های مختلفی برای موفقیت در بورس و رسیدن به سود در آن وجود دارد که تنها در پناه مطالعه و کسب دقت و آموزش صحیح می‌توان به آنها دست یافت. دقت کرده‌اید، زمانی که فردی را به خوبی می‌شناسید، رفتارهای مختلف او هم برای‌تان قابل‌ پیش‌بینی‌تر خواهد بود؟ بورس هم روندی مشابه دارد. با وجود عدم قطعیتی که در آن وجود دارد، هر چقد که اطلاعات‌تان درباره آن بیشتر باشد، امکان موفقیت‌تان و پیش‌بینی روندهای موجود در آن هم افزایش پیدا می‌کند.

روزانه، سرمایه هر شخص در بازار بورس با دامنه نوسانی ۵ درصدی رو به رو است. بدون توجه به کارمزدی که برای فعالیت‌های خود در بازار می‌پردازید، امکان دارد که در طول روز، ۵ درصد رشد یا کاهش را تجربه کنید. مثلا اگر ۵ میلیون در بازار بورس داشته باشید و با آن سرمایه‌گذاری کنید، در یک روز احتمال افزایش ۲۵۰ هزار تومان به سرمایه‌تان وجود دارد. ضمن اینکه در صورت ضرر کردن، ۲۵۰ هزار تومان را از دست خواهید داد. البته هر چقدر بازه سرمایه‌گذاری‌تان در بورس بلندمدت‌تر باشد، امکان رشد و رسیدن به سود هم افزایش پیدا خواهد کرد.

با وجود آموزش و استفاده از تجربه اساتید برتر بازار به خوبی می‌توانید به رشد و شکوفایی در بورس برسید. البته که قطعیتی در کار نیست اما بدون جسارت و شجاعت در زیر پرچم آگاهی، دانش و کمک گرفتن از تجربه اساتید هم نمی‌توان به رشد مالی و موفقیت دست پیدا کرد.

بازار بورس؛ فرصتی عالی برای رشد مالی

یکی از مهم‌ترین فرصت‌هایی که بازار بورس در اختیارتان قرار می‌دهد، امکان معامله و سرمایه‌گذاری با مبلغی در حد چند صدهزار تومان است. لازم نیست که میلیون‌ها تومان پول در حساب‌تان باشد تا بتوانید اقدام به خرید سهام در بازار بورس کنید. با مبلغی بسیار اندک هم می‌توان وارد این بازار شد و فعالیت‌های خود را شروع کرد. از این گذشته، فعالیت‌های اقتصادی‌تان در بازار بورس تحت قوانین و نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار است. با این وجود، دیگر نیازی به نگرانی بابت معاملات و کلاه‌برداری‌هایی نیست که در حیطه‌های دیگر سرمایه‌گذاری وجود دارد. سرمایه‌ گذاری در بورس در صورتی که از مسیری درست پیگیری شود، به شما کمک می‌کند تا با مبالغی اندک به تدریج معاملاتی پرسود داشته باشید و به سمت موفقیت حرکت کنید. انواع شرکت‌ها، صنایع و سهام در بازار بورس وجود دارد. با حضور در این بازار، کسب آمادگی برای رویارویی با معاملات مختلف و به کارگیری دانش خود در خرید بهترین سهام در بهترین زمان‌ها، موفقیت‌های مالی و اقتصادی از شما دور نخواهد بود. یادگیری اصطلاحات و مفاهیم آن مانند عرضه اولیه ، شاخص بورس و حتی آموزش‌های تخصصی ارز دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم و … می‌تواند شما را وارد یک دنیای متنوع از سرمایه‌گذاری کند. اما بورس را باید از کجا یاد گرفت؟

دوره‌های آموزش بورس در خانه سرمایه

آموزشگاه خانه سرمایه دو دوره آموزش بورس را تحت عناوین دوره عادی(حضوری)‌ و دوره نوین (غیر حضوری) پیگیری می‌کند. مدیریت خانه سرمایه، علی صابریان که سابقه‌ای طولانی در بازار بورس دارد با جمع کردن اساتید خبره‌ای که تجربه عملی و موفق در بازار بورس داشته‌اند، فضایی ایجاد کرده است که افراد علاقه‌مند و نیازمند به یادگیری پیچ و خم‌های بازار بورس در فضایی مؤثر به اطلاعات لازم دست پیدا کنند. آنچه برای خانه سرمایه در حوزه آموزش بورس از اهمیت و اولویت زیادی برخوردار است، توجه به نیازهای مختلف دانشجویان است. این روزها به واسطه دشواری مدیریت زمان برای رسیدگی به ابعاد مختلف زندگی، سرعت زیاد گذر روزها و البته مشکلاتی نظیر دوری راه یا ترافیک، امکان شرکت در کلاس‌های حضوری برای همه مقدور نیست. اما خانه سرمایه به نیازسنجی مخاطبان خود و درک مشکلات پیش رو در مسیر یادگیری، اقدام به راه‌اندازی دوره نوین کرده است تا به کمک آن، دانشجویان از طریق وبسایت با محتوای آموزشی لازم برای شرکت در بازار بورس آشنا شوند. در میان علاقه‌مندان به یادگیری بورس، کسانی هم هستند که شکل و شیوه یادگیری‌شان با شرکت در جلسات و کلاس‌های حضوری متناسب است. خانه سرمایه با درک نیاز آنها در یادگیری، دوره‌های حضوری را هم تدارک دیده است.

امکانات خانه سرمایه و مزیت رقابتی آن

آموزش هم نوعی کسب و کار است. هر کسب و کاری هم باید برای رشد و بالندگی خود به ترفندها و مزیت‌هایی رقابتی دست داشته باشد که آن را از سایر رقبا و مجموعه‌ها متمایز می‌سازد. در کنار اساتید حرفه‌ای و مدیریت باتجربه مجموعه خانه سرمایه، امکان معرفی دانشجویان این مؤسسه به سازمان فنی و حرفه‌ای برای شرکت در آزمون نهایی آمادگی در بورس انحصارا به این آموزشگاه اختصاص دارد. یعنی خانه سرمایه، تنها موسسه‌ای است که در پایان هر دوره می‌تواند دانش‌آموختگان خود را برای کسب مدرک بین‌المللی سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی کند. مدرک فنی و حرفه‌ای آمادگی حضور در بورس، بین‌المللی است و ارزش زیادی دارد.

در آخر

آموزش بورس خانه سرمایه و ثبت‌نام در آن برای سرمایه‌گذاری، ایده هوشمندانه کسانی است که نمی‌خواهند درب‌های موفقیت مالی را به روی خود ببندند و از روی ترس و ناآگاهی، فرصت‌های متعدد برای موفقیت و ثروت را از خود دور کنند. خانه سرمایه در این مسیرِ شکوفایی در کنار دانشجویان خود می‌ایستد و از بسط تجربه اساتیدش در ابعاد کلان برای سرایت موفقیت به جامعه خرسند است و به خود می‌بالد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • خانی

    سلام اگه کسی برای اولین بار بخاد تو بورس شزکت کنه باید چیکار کنه همش دو میلیون داریم میشه بااون یانه لطفا راهنمایی کنید