کد مطلب: ۶۳۲۴۴۰

دستمزد کارگران تعیین شد؟

دستمزد کارگران تعیین شد؟

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه مسوول تعیین دستمزد کارگران نیست. محاسباتی با همکاری وزارت اقتصاد و مرکز آمار درخصوص شاخص‌های اقتصادی و معیشت انجام شده، اما هنوز جمع‌بندی نهایی انجام نشده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حجت الله عبدالملکی،وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: این وزارتخانه به عنوان داور، مسوول توافق و اجماع دو گروه کارگری و کارآفرینی در تعیین دستمزد است تا بر اساس قوانین و با توجه به شاخص‌های مربوطه، دستمزد کارگران تعیین شود.

وی ادامه‌داد: هنوز مذاکرات بین دو گروه جامعه کارگری و کارآفرینی ادامه داد و جلسه‌های تعیین دستمزد برگزار می‌شود.

وزیر کار با بیان اینکه کمیته حقوق و دستمزد در وزارت کار فعال شده است، گفت: جلسه‌های متعددی با حضور نمایندگان دولت از نهادهای مختلف، جامعه کارگری و کارآفرینان برگزار شده است.

عبدالملکی ابراز امیدواری کرد تا قبل از پایان امسال دستمزد کارگران تعیین شود که این امر مستلزم همکاری نمایندگان جامعه کارگری و کارآفرینی است. ( ایرنا )

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رضا

    بخدا با این تورم ۵۱۰۰بخدا میشه چکار کر اجاره داد خرید کرد خوراک بخری چکار کنی

  • ناشناس

    یکی نیست به داد کارگر برسد، آخه یکی نیست بگه مملکت کارگران می‌چرخانند حتی اگر کارفرما یا هر کس دیگه دکتر یا مهندس باشد باز اون کننده فیلسوف کار کارگره،
    مثال یه کارفرما یا دکتر…،یه جای مقدسی میخواهد بسازد این کارگر هست اون جای مقدسی را با خلاقیت و ابتکار و استعدادهای فکری را بنا میکند ولی بیا درآمد … کارگر بدبخت که بفکرش یا به ابتکارش توجهی نیست . و بااین حال شرمنده همیشگی خانواده خود است . و کسی هم تو این جامعه پیدا نمیشه طرحی را بده که کارگر با حقوق ناچیز معاف از مالیات باشد، و کمک حال کارگر و خانواده اش باشد.
    اینا شعار نیست ای مسؤل درد جامعه کارگری را بفهمید.

  • ناشناس

    سلام بخدا خسته شدیم از این وضعیت بی عدالتی کارگری خدایا یکی رو از یک جایی که خودت میدونی بفرست به داد ما قشر کارگر برسه به خودت قسم دیگه خسته خسته شدیم واقعا به خودت قسم….