خبر مهم:

کد مطلب: ۷۲۵۲۶۲

اژه‌ای: تسریع دسترسی مردم به دارو

اژه‌ای: تسریع دسترسی مردم به دارو

رئیس قوه قضائیه به مسئولین قضائی و سازمان بازرسی کل کشور دستور داد به دولت در راستای تسهیل و تسریع دسترسی مردم به اقلام دارویی یاری برسانند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس قوه قضائیه امروز دوشنبه 23 آبان در نشست شورای‌عالی قوه قضائیه در رابطه با دارو به سازمان بازرسی کل کشور دستور همکاری با دولت داد.

به نقل از تسنیم، محسنی‌اژه‌ای همچنین با اشاره به مسئله پیش‌آمده در حوزه دارو در کشور به مسئولان ذی‌ربط قضائی دستور داد در امر کنترل بازار از هر راهی که ممکن است به دولت کمک و مساعدت کنند و چنانچه افرادی سودجو و نفوذی در حوزه دارو وجود دارند، اقدامات مقتضی قانونی و قضائی را در قبال آنها به‌عمل آورند.

رئیس عدلیه ادامه داد: سازمان بازرسی کل کشور به موضوع دارو ورود کرده است؛ در اینجا نیز من تأکید می‌کنم با عنایت به اتفاق رخ‌داده و شرایط زمانی موجود و در پیش بودن فصل زمستان، جدیت و اهتمام سازمان بازرسی در این عرصه باید بسیار زیاد باشد و به‌نحوی اتخاذ عمل شود که دسترسی مردم به دارو تسهیل و تسریع گردد و در این زمینه به تعزیرات نیز کمک شود.

وی اضافه کرد: ورود مجدّانه سازمان بازرسی به مقوله دارو باید به‌نحوی باشد که دسترسی مردم به اقلام دارویی را تسهیل و تسریع گرداند و نباید خود این ورود، در این زمینه مشکل ایجاد کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.