خبر مهم:

کد مطلب: ۱۸۱۲۰۱

دستگیری مادر و پسر موادفروش در تعقیب و گریز پلیس

دستگیری مادر و پسر موادفروش در تعقیب و گریز پلیس

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری مادر و پسری که اقدام به قاچاق و توزیع موادمخدر در تهران کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده در این باره گفت: از مدتی قبل ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از فعالیت افرادی در زمینه خرید و فروش موادمخدر با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سرهنگ بخشنده در ادامه افزود: در این راستا ماموران متوجه شدند که زن و مردی اقدام به توزیع موادمخدر در محدوده خیابان ایران و بهارستان کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ماموران به شکل نامحسوس تحقیقات خود روی این افراد را آغاز کردند، گفت: در ادامه تحقیقات، ماموران مطلع شدند که این افراد قصد دارند تا با خودروی سواری 405 مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از محدوده بزرگراه آزادگان وارد شهر کنند.

بخشنده افزود: در همین راستا ماموران اقدام به تعقیب این افراد کرده و پس از اطمینان از وجود موادمخدر در خودروی این افراد اقدامات خود برای دستگیری دو متهم را آغاز کردند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ادامه داد: ماموران برای دستگیری این افراد وارد عمل شده و به آنان دستور توقف دادند؛ اما دو متهم بدون توجه به دستور ایست پلیس پا به فرار گذاشتند که در ادامه تعقیب و گریز، ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چندین تیر به سمت لاستیک این خودرو کرده و سرانجام دو سوداگر مرگ را در بزرگراه آزادگان زمین‌گیر و دستگیر کردند.

بخشنده با بیان اینکه این دو قاچاقچی مادر و پسر بودند، گفت: در بازرسی از خودروی متهمان 140 کیلوگرم مخدر تریاک کشف و ضبط شد.

به گفته وی، پس از تشکیل پرونده برای دو متهم، آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شدند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.