کد مطلب: ۴۱۰۳۱۴

تجارت‌نیوز از وضعیت امروز اقتصاد ایران گزارش می‌دهد:

سومین رشد دسته‌جمعی بازارها / قیمت سکه بالای ۴ میلیون ماند / اعلام جزییات دیگر مسکن ملی

سومین رشد دسته‌جمعی بازارها / قیمت سکه بالای 4 میلیون ماند / اعلام جزییات دیگر مسکن ملی

امروز هم قیمت دلار افزایش یافت، قیمت طلا رشد کرد و شاخص بازار سهام هم روند صعودی خود را ادامه داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۷ با 0.1 درصد افزایش، 11 هزار و 449 تومان اعلام شده است.

قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد امروز چهارشنبه ۲۲ آبان تا ساعت ۱۷ با سه هزار و 200 تومان افزایش به 410 هزار و 200 تومان رسیده است.

قیمت سکه امامی هم در بازار آزاد امروز چهارشنبه ۲۲ آبان ماه تا ساعت ۱۷ با 31 هزار تومان افزایش به چهار میلیون و 33 هزار تومان رسید.

اما امروز بازار سهام چه وضعیتی داشت؟

بازار سهام در آخرین روز کاری هفته، کار خود را با حضور در محدوده مثبت به پایان رساند؛ شاخص کل بورس پس از رشدی ۴۳۸ واحدی، در کانال ۳۰۷ هزار قرار گرفت.

22 آبان

بازار سهام امروز روندی مثبت را پشت سر گذاشت.

انتشار جزئیاتی از کمک دولت به مردم ، انتشار توضیحات دژپسند درباره فساد ۲ میلیارد دلاری ، اعلام زمان فعال شدن رمز دوم یکبار مصرف، اعلام توقف تولید در برخی خودروسازان ، انتشار آخرین کارنامه مالی متولی «مسکن ملی » و اعلام زمان جدید ثبت نام مسکن ملی تهران از مهمترین اخبار امروز بودند.

همچنین امروز رئیس جمهور با بیان اینکه مردم حق دارند که بدانند این ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار، سودش چه شد و پشت پرده چه کسانی بودند، گفت: در هوای سرد مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی، زلزله زدگان نباید در زیر چادر بمانند و یکی از راه‌ها برای کمک رسانی این است که برای آنها خانه و اتاقی اجاره کنند و ما اجاره آنها را بپردازیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.