کد مطلب: ۴۱۵۰۸۸

دلار گران شد / قیمت ارز در صرافی ملی ۹۸/۹/۱۶

دلار گران شد / قیمت ارز در صرافی ملی 98/9/16

نرخ ارز در صرافی‌ ملی امروز در حالی اعلام شد که قیمت یورو و دلار نسبت به ابتدای روز 200 تومان افزایش یافت و بهای دلار به 12 هزار و 900 تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز شنبه شانزدهم آذرماه قیمت ارز صرافی ملی تغییر کرد و 200 تومان افزایش یافت.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، 12900 تومان اعلام شد. همچنین این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 12550 تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار در بانک مرکزی 4200 تومان قیمت خورده است.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی 14150 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 13800 تومان است. بهای یورو در بانک مرکزی نیز 4644 تومان تعیین شده است.

ملی 16 آذر 2

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مردم اگر میخواهد به خودش و دیگران رحم کند هیچکس حتی یک دلار نباید بخرد .تا حسابی به کسانی که پولدار هستند حالا میخواد از هر طایفه ای باشد حسابی ضرر بزند اگر هیچکس نخرددلارها روی دستشون میمونه .سالی که قطعنامه ۵۹۸ را مسئو لین پذیرفتند اقوام ما که روی ماشین سرمایه گذاری کرده بودند انچنان قبمت ماشین شکست که سرمایه گذار هنوز نتوانسته ضرر ان سال را جبران کند .الان شرایط مثل همون روزهاست هر لحظه مسئولین شاید با امریکا به نوافق برسند و تحریم برداشته شود انوقت دلار به قیمت گذشته اگر برگردد ضرر بزرگی سرمایه گذار میکند

  • احمدمحمودی

    چراصرافی ملی اینقدردلارراارزان میخرد

    • ناشناس

      چون دوست داره

    • ناشناس

      چون دوست داره منتظر توست بری دستور بدی بگی بیشتر بخرید این ارزونه

  • ؟؟؟

    دلار گرون بشه یا ارزون برای فقیران چه فرق میکنه
    بجای این حرفا بنویسد چه چیزی ارزون شده

  • ناشناس

    چون دلار دیگه جایی نیست.دلار گران شده.