کد مطلب: ۴۹۱۴۸۹

دلار وارد کانال ۲۵ هزار تومانی شد / دومین نرخ ارز صرافی ۹۹/۸/۲۶

دلار وارد کانال 25 هزار تومانی شد / دومین نرخ ارز صرافی 99/8/26

نرخ ارز در صرافی‌ ملی امروز دوشنبه برای دومین بار اعلام شد که بر این اساس قیمت دلار و یورو نسبت به ساعتی قبل 100 تومان کاهش یافت و بهای دلار با ورود به کانال 25 هزار تومانی به رقم 25 هزار و 900 تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز دوشنبه 26 آبان نرخ ارز در صرافی ملی برای دومین بار اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، 25900 تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز 24800 تومان تعیین شد. قیمت دلار در بانک مرکزی 4200 تومان است.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی 30700 تومان اعلام شده؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی 29500 قیمت خورده است. قیمت یورو در بانک مرکزی 4974 تومان است.

ملی 26 آبان 2

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    پولهای دلار در راه بورس

  • ناشناس

    سوار سرسزه شو بیا پایین

  • حوالی

    وقتی مردم برای .هر چی که کران میشه دست پا می زنند ..دولت هم سوا. میشه میگه مردم می‌خوان ستمکاران و ظالمان تاریخ همچنین کاری که با مردم ایران شد نکردند اینها همان ستمکاران و کافران تاریخ هستند اینها همان همان مدیران بودند که ظلم و خیانت کردند ..از مردم بترسید …از روزی که برای تسویه حساب با شما انتخاب خواهند کرد مگه میشه قیمت هر دلاار در بازار. ماشین های خارجی و داخلی برسه به بالا صد هزار تومان …انشالله شاهد معجزه از طرف خداوند باشیم زلزله ده ریشتری که تهران و قم رو با خاک یکسان کنه تا مردم نفس راحتی بکشند