کد مطلب: ۶۷۶۱۳۵

در دیدار باقری با مقامات روسیه چه گذشت؟

در دیدار باقری با مقامات روسیه چه گذشت؟

علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه روز گذشته در سفر به مسکو با «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه در مسکو دیدار کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مذاکرات دوحه چه گذشت؟

به نقل از ایسنا ، در تصویر منتشر شده از این دیدار، اولیانوف مذاکره کننده ارشد روسیه در مذاکرات وین نیز در این دیدار حضور دارد.

براساس این گزارش، این دیدار و رایزنی بعد از نشست دو روز دوحه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه انجام شده است.

خبر مربوط به سفر علی باقری به مسکو و دیدارش با معاون وزیر امور خارجه روسیه را حساب کاربری نمایندگی روسیه در وین با انتشار عکسی از این دیدار منتشر کرده است.

ایرنا نوشت، میخائیل اولیانوف جمعه‌شب در تشریح دیدار خود با علی باقری کنی معاون وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در حساب توئیتری خود نوشت: این یک تبادل نظر بسیار حرفه‌ای در مورد وضعیت فعلی برجام و چشم‌انداز گفت‌وگوهای وین بود.

وی ادامه داد: ارزیابی من این است که برغم همه مشکلات، توافق هسته‌ای هنوز قابل احیا است. برای تحقق این امر، آمریکا باید انعطاف بیشتری از خود نشان دهد.

همچنین انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا پس از مذاکرات دو روزه دوحه گفت که به تلاش برای بازگرداندن توافق ادامه خواهیم داد.

مورا افزود: دو روز مذاکرات فشرده در مورد برجام در دوحه قطر داشتیم. متاسفانه هنوز پیشرفتی که تیم اتحادیه اروپا به عنوان هماهنگ کننده امید به آن داشت بدست نیامده است. ما با فوریت بیشتر برای بازگرداندن یک توافق مهم در زمینه عدم اشاعه و ثبات منطقه‌ای تلاش خواهیم کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مشورت خوب است ، اما با چه کسی ، در کجا و در چه زمانی ، و در نظر گرفتن پیامدها و نتایج مشورت.