کد مطلب: ۴۰۶۸۰۲

راهنمای خرید دستبند طلا

راهنمای خرید دستبند طلا

همه ما ناگزیر هستیم برای خرید طلا و زیورآلات روزی را وقت بگذاریم. اما شاید اطلاع کافی نداشته باشیم که در زمان خرید زیورآلات باید به چه جزئیاتی دقت کرد. این مقاله شما را جهت راهنمای خرید دستبند طلا توصیه می‌کند، تا در زمان خرید به نکات کلیدی توجه ویژه‌ای داشته باشید.

همه ما ناگزیر هستیم برای خرید طلا و زیورآلات روزی را وقت بگذاریم. اما شاید اطلاع کافی نداشته باشیم که در زمان خرید زیورآلات باید به چه جزئیاتی دقت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مجموعه گلدر کالا برای همراهی شما مطالعه این مقاله را جهت راهنمای خرید دستبند طلا توصیه می‌کند، تا در زمان خرید به نکات کلیدی توجه ویژه‌ای داشته باشید. با ما همراه باشید:

ساختار حلقه‌های زنجیره طلا

بیشتر زیورآلات از قطعه‌ها و حلقه‌های متعددی تشکیل شده اند، اولین کار آنها محکم نگه داشتن زنجیره و جلوگیری از پارگی و شکسته شدن گردنبند و یا دستبند زنجیری شما می‌باشد.

مدل زنجیر مارپیچ: طراحی و ساخت این نوع از زیورآلات به گونه‌ای است که زنجیرها به راحتی به لباس فرد گیر می‌کند و در برخی موارد که کم هم نیستند باعث پاره‌گی می‌شود، و مجبور خواهید بود جهت اصلاح قطعه به یک فرد متخصص در ساخت طلا مراجعه نمایید. به دلیل نوع ساخت این قطعات هزینه تعمیر آنها نسبت به انواع دیگر بالاتر خواهد بود.

یکی از بهترین مدل‌های زنجیری که می‌توان آن را خریداری کرد که عمر و پایداری بسیار خوبی دارند و در عین حال بسیار زیبا هستند مدل‌های باکس و گندمی می‌باشند که هر دو آنها مقاومت بسیار بالایی داشته و به سختی نیز شکسته و پاره می‌شوند.

همیشه به یاد داشته باشید که در هنگام خرید دستبند زنجیری و یا گردنبند علاوه بر سلیقه شخصی خود باید به جنس طلا، نوع ساخت زنجیر دقت بسیار بالایی داشته باشید، توصیه می‌شود نمونه‎هایی را انتخاب کنید که برای تحمل وزن بیشتر از ضخامت مناسبی برخوردار باشد.،با این شکل انتخاب قطعه خریداری شده از عمر و استحکام بیشتری برخوردار است.

از دیگر مدل‌های دستبند طلا زنانه می‌توان به زنجیرهای لنگر (مرینر)، مرینر، قلابی، تسمه‌ای، فیگارو و تسمه‌ای نیز اشاره داشت.

IMG 20191024 WA0004

راهنمای خرید دستبند طلا

مهم نيست با چه هدفي به سمت طلا می‌رويد ،در هر صورت خريد طلا براي شما يك كار لذت بخش خواهد بود. اما اگر قصد خريد طلا داريد، بايد اطلاعات كافي و لازم را داشته باشيد پس لازم است نکات زیر را از فروشنده جویا شوید.

سوالاتي كه بايد هنگام خريد از فروشنده بپرسيد به شرح زير است:

ميزان عيار طلا را بسنجيد

طلاي ٢٤ عيار بهترين و گران‌ترين نوع طلا مي‌باشد در صورت داشتن توان خرید طلای ۲۴ عیار بهتر است از خريدن طلاي ٢٠ و يا ٢٢ عياري چشم‌پوشي كنيد.

هرچه عيار طلا پايين‌تر باشد مقاومت آن در برابر ضربه هم پايين‌تر خواهد بود. البته طلاي با عيار كم هم مي‌تواند مقاوم باشد اما ارزش كمتري دارد.

اگر به نيكل حساسيت داريد توصيه مي‌شود كه به هيچ عنوان سراغ طلاهاي كم‌عيار نرويد.

تفاوت قطعه روکش شده با طلای خالص

يكي از مرسوم‌ترين رنگ‌ها بين جواهرات رنگ زرد يا همان طلايي است اما بايد در نظر داشته باشيد طلايي را كه شما پسنديده‌ايد آيا واقعا از جنس طلا است يا روكش طلايي دارد.

زنجير با روكش طلا مسلما قيمت ارزان‌تري نسبت به بقيه جواهرات دارد اما هيچ ارزاني بي‌دليل نيست شما پس از مدت كوتاهي استفاده از زیورآلات با روکش طلا متوجه خواهيد شد كه روكش‌ها كاملا از بين رفته‌اند و فلز زيرين نمايان خواهد شد و در اين صورت شما بايد به يك جواهرفروشي مراجعه كنيد و از متخصصان اين كار بخواهيد تا مجددا قطعه شما را با روکش طلا پوشیده شود.

برخي طلا ها نيز به صورت توخالی ساخته مي‌شوند و شما به محض اينكه از اين نوع طلاها استفاده كنيد متوجه وزن كم آن خواهيد شد.

شايد از نظر شما اين نوع نمونه‌ها منحصر به فرد باشند، اما بايد بدانيد اين محصولات قابلیت له شده و یا ترک برداشتن و یا و شکستن بسیار زیادی دارند در بسیاری از موارد امکان بازسازی آنها پر هزینه بوده و ناگزیر از فروش آن خواهید بود.

خرید آنلاین دستبند طلا

در صورتی که قصد خرید انواع دستبند را دارید می توانید به وب سایت گلدر کالا مراجعه کنید. گلدر کالا مجموعه‌ای بی‌نظیر و متنوع از دستبندهای طلا مردانه ، زنانه، دستبندهای چرم را گردآوری کرده و علاوه بر آن شما می‌توانید با ارائه عکس و طرح مورد نظر دستبند خود را سفارش دهید تا برای شما طراحی و ساخته شود.

IMG 20191024 WA0003

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.