کد مطلب: ۵۹۴۱۳۱

راهنمای خرید یخچال پارس و مقایسه انواع مدل‌ها

راهنمای خرید یخچال پارس و مقایسه انواع مدل‌ها

شاید شما هم در هنگام جستجو و خرید لوازم خانگی نام شرکت پارس را شنیده باشید، در ادامه با شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس که یکی از برندهای معتبر در این حوزه آشنا می‌شوید.

امروزه در ایران شرکت های ایرانی زیادی در حوزه لوازم خانگی فعالیت می‌کنند و تنوع برندها و مدل‌های مختلف باعث افزایش رقابت شرکت‌ها در بازار داخلی شده است از طرفی دیگر با وجود محصولات متنوع می‌توانید بر اساس نیاز خود بررسی و انتخاب خود را انجام دهید در این راستا به معرفی یکی از برندهای معتبر و معروف حوزه لوازم خانگی می‌پردازیم.

شاید شما هم در هنگام جستجو و خرید لوازم خانگی نام شرکت پارس را شنیده باشید، در ادامه با شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس که یکی از برندهای معتبر در این حوزه آشنا می‌شوید. شرکت پارس در سال ۱۳۵۴ تاسیس شد و خط تولید آن در سال ۱۳۵۹ آغاز به کار کرد. محصولات پارس شامل یخچال و فریزر، لباسشویی و کولر می‌شود.

یخچال پارس یکی از محصولات با کیفیت این شرکت است و با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه شده است و از ظاهری مدرن و کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. در ادامه با خواندن راهنمای خرید یخچال پارس و مقایسه مدل‌های آن می‌توانید به راحتی محصولات را بررسی و بهترین یخچال را انتخاب کنید؛ همچنین می‌توانید از کارشناسان فروشگاه اینترنتی بهار مشاوره تلفنی دریافت کنید و به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت و پرداخت در محل محصول مورد نظر خود را دریافت کنید.

انواع یخچال و فریزرهای پارس

یخچال پارس

یخچال پارس که به آنها یخچال های تک درب نیز گفته می‌شود از متداول‌ترین محصولاتی است که تولید می‌شود. یخچال پارس در مدل‌های بوران، چهار ستاره، لاردر و یخچال الکترونیکی ۱۳۰۰ تولید می‌شوند، در ادامه به بررسی ویژگی‌های مهم و کاربردی هر کدام می‌پردازیم.

2wedf 1

  1. یخچال پارس مدل بوران (PRN17632EW/W)

یخچال بوران پارس «Boran» از یخچال های بدون برفک است که در رنگ سفید تولید می‌شود و مناسب کسانی است که به فریزر نیازی ندارند. حجم آن ۳۶۶ لیتر است و دارای ارتفاع ۱۷۰ سانتی‌متری و پهنای ۶۳ و عمق ۷۳ سانتی متری است. طراحی این یخچال به گونه‌ای است که ۶ طبقه قابل تنظیم درون یخچال و ۶ طبقه روی درب یخچال تعبیه شده است و دارای دو کشو است. شرکت پارس از قطعات کم مصرف استفاده کرده است تا رتبه مصرف انرژی یخچال بوران A شود و نگرانی برای مصرف برق نداشته باشید.

  1. یخچال چهار ستاره ۱۷۰۰ پارس (REFST170/W)

یخچال چهار ستاره ۱۷۰۰ پارس در رنگ‌های سفید، چرمی و نقره‌ای به بازار عرضه شده است و کاملا مناسب برای استفاده در منزل یا محل کار است. اگر بخواهیم ابعاد یخچال چهار ستاره ۱۷۰۰ پارس را بررسی کنیم باید گفت که شرکت پارس این محصول را با ارتفاع ۱۷۰ سانتی‌متر، عرض ۶۳ و عمق ۷۳ سانتی متری تولید کرده است؛ این ابعاد به شما کمک می‌کند قبل از اقدام به خرید فضای مورد نظر خود را بررسی کرده تا با کمبود فضا یا در فرایند نصب دچار مشکل نشوید و فضای مناسبی را فراهم کنید.

حجم یخچال چهار ستاره پارس ۳۱۶ لیتر است که ۲۷۲ لیتر آن را یخچال و ۴۴ لیتر آن را بخش فریزر که درون یخچال قرار دارد را در بر‌می‌گیرد. فریزر درون این یخچال از ۲ طبقه تشکیل شده است و همچنین یخچال دارای ۴ طبقه مستحکم است و یک محفظه کشویی برای میوه و سبزیجات در پایین یخچال وجود دارد. برای بطری‌های نوشیدنی و مواد غذایی بسته بندی شده ۶ طبقه روی درب یخچال تعبیه شده است. رده مصرف انرژی در این یخچال A است و خیال شما را مصرف زیاد برق راحت می‌کند.

  1. یخچال لاردر ۱۷۰۰ i پارس

یخچال لاردر ۱۷۰۰i پارس از محصولات کاربردی است و برای کسانی که به فریزر نیازی ندارند بسیار مناسب است. رده انرژی این یخچال A است و نگرانی برای مصرف انرژی بی رویه نخواهید داشت و هزینه های شما را بسیار کاهش می‌دهد. برای اینکه بدانید این یخچال چه فضایی برای جای‌گیری نیاز دارد باید گفت که ارتفاع آن ۱۷۰ سانتی‌متر و پهنای آن ۶۳ سانتی‌متر و عمق آن ۷۳ سانتی‌متر است و قبل از خرید حتما به آن توجه کنید تا در نصب دچار مشکل نشوید.

حجم این یخچال ۳۸۷ لیتر است که فضای بسیار مناسبی را برای نگهداری مواد غذایی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و ۵ طبقه و یک کشوی میوه و سبزیجات درون یخچال طراحی شده است همچنین ۶ طبقه روی درب تعبیه شده است تا مواد غذایی مثل بطری های نوشیدنی و تخم مرغ را جای دهید.

در رابطه با رنگ این محصول می‌توانیم بگوییم که یخچال لاردر ۱۷۰۰i پارس در رنگ های سفید، چرمی و نقره‌ای به بازار عرضه شده است. این یخچال جز محصولات کم صدا است و برای استفاده‌های خانگی بسیار مناسب است و آرامش خانه را بر هم نمی‌زند.

  1. یخچال سه ستاره ۱۳۰۰ (PRH13631EW)

یخچال سه ستاره ۱۳۰۰ پارس در رنگ‌های سفید، چرمی و نقره‌ای تولید می‌شود. این یخچال جز یخچال‌های کوچک، اداری، هتلی است و دارای ارتفاع ۱۳۰ سانتی متر، پهنای ۶۳ سانتی‌متر و عمق ۷۳ سانتی‌متر است و حجم آن ۲۲۸ لیتر و حجم مفید کل یخچال ۱۹۳ لیتر است. این یخچال به گونه‌ای طراحی شده است که بخش یخچال شامل ۳ طبقه و یک کشوی میوه و سبزیجات، قسمت فریزر ۲ طبقه و ۴ طبقه روی درب یخچال است. رتبه مصرف انرژی +A در یخچال الکترونیکی ۱۳۰۰ پارس نشان دهنده مصرف پایین و بهینه انرژی است.

فریزر پارس

شرکت پارس همواره به بررسی نیاز مشتریان کرده و توانسته محصولات با کیفیتی را ارائه دهد در همین راستا فریزر پارس در ابعاد و سایز متفاوتی تولید می‌شوند و مشتریان می‌توانند بر اساس سلیقه و نیاز خود اقدام به خرید کنند. فریزرهای تک درب پارس در مدل های فریزر ۱۷۰۰ و فریزر بوران تولید می‌شوند. در ادامه به معرفی و جزئیات هر محصول می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

  1. فریزر بوران پارس

اگر فریزری می‌خواهید که بدون برفک باشد فریزر بوران پارس گزینه بسیار مناسبی است. این فریزر ۱۷۰ سانتی‌متر ارتفاع، پهنا ۶۳ سانتی‌متر و عمق ۷۳ سانتی‌متری دارد که حجم مفید کل فریزر ۲۵۷ لیتر است. اندازه این فریزر به گونه است که در آشپزخانه های ایرانی به راحتی نصب می‌شود و جمع و جور است و ظاهری مدرن دارد. این فریزر ۶ کشو بزرگ و ۲ کشو کوچک دارد. اگر نگران مصرف برق هستید باید بگوییم که مصرف انرژی فریزر بوران پارس A است و نشان دهنده مصرف انرژی بهینه است پس خیالتان از این بابت راحت باشد. برای سهولت در اعمال تنظیمات دلخواه پنل دیجیتالی در قسمت بالایی درب فریزر بوران قرار گرفته است.

  1. فریزر ۱۷۰۰ بدون برفک

فریزر ۱۷۰۰ از فریزر های بدون برفک است که در رنگ های سفید، چرمی، نقره‌ای تولید می‌شود و به بازار عرضه شده است. اگر میخواهید بدانید که فریزر ۱۷۰۰ پارس چه فضایی را در آشپزخانه لازم دارد با بگوییم که این فریزر با ارتفاع ۱۷۰ سانتی‌متر، پهنای ۶۳ سانتی‌متر و عمق ۷۳ سانتی‌متر ساخته شده است و سایز استانداردی دارد و بسیار جمع‌و‌جور است. حجم مفید کل فریزر ۲۵۷ لیتر است که شامل ۶ کشو بزرگ و ۲ کشو کوچک می‌شود.

یخچال فریزر دوقلو پارس

یخچال فریزر دوقلو بوران پارس ترکیبی است از دو محصول یخچال بوران آبسردکن و فریزر بوران بدون برفک که در بالا بررسی کردیم. این مجموعه برای خانواده‌های پر جمعیت بسیار مناسب است. همچنین جدا بودن یخچال و فریزر از مزیت های این نوع محصولات است که در جابجایی و جایگذاری در آشپزخانه بسیار راحت صورت می‌گیرد. یخچال فریزر دوقلو بوران مجموعه ای کامل است و در رده مصرف انرژی A قرار گرفته و مصرف بهینه انرژی بهینه است. اگر می‌خواهید یخچال و فریزر در کنار همدیگر قرار بگیرند باید بدانید که عرض آن ۱۲۶ سانتی‌متر است و ارتفاع ۱۷۰ سانتی متر و عمق آن ۷۳ سانتی‌متر است.

یخچال فریزر کمبی یا بالا پایین پارس

یخچال فریزر کمبی پارس مناسب خانواده های کم جمعیت و آشپزخانه‌هایی که فضای کمی دارند بسیار مناسب است. یخچال فریزر پارس مدل بالا و پایین در دو مدل عرضه شده است که در ادامه آنها را معرفی آنها می‌کنیم.

  1. یخچال فریزر بالا پارس

یخچال دو درب (فریزر بالا) پارس مدل DDRNF188 بدون برفک است که در قسمت بالا فریزر و در قسمت پایین یخچال قرار گرفته است. در قسمت فریزر ۳ طبقه و در قسمت یخچال ۴ طبقه به همراه کشو میوه و سبزیجات تعبیه شده است.

  1. یخچال کمبی نوفراست (فریزر پایین) CMBNF180WD

یخچال کمبی یا یخچال فریزر پایین پارس مدل CMBNF180WD به گونه‌ای طراحی شده است که در قسمت بالا فریزر قرار گرفته است و در قسمت پایین فریزر تعبیه شده است. در قسمت یخچال ۳ طبقه وجود دارد به همراه یک کشو برای نگهداری میوه و سبزیجات و ۴ کشو در قسمت فریزر برای ذخیره مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حجم یخچال ۲۱۸ لیتر و حجم فریز ۱۰۰ لیتر و در مجموع حجم کل ۳۱۸ لیتر است همچنین سایز یخچال کمبی نوفراست (فریزر پایین) پارس ارتفاع ۱۸۰ سانتی‌متر، پهنا ۶۳ سانتی‌متر و عمق آن ۷۳ سانتی‌متر است و در رنگ‌های سفید، چرمی و نقره‌ای به بازار عرضه شده است.

ویژگی‌های مهم یخچال فریزر پارس

  • بدون برفک (No Frost)
  • نمایشگر LED
  • سیستم گردش هوای فراگیر (Pervasive Air Flow System)
  • روشنایی داخلی LED
  • سیستم سرمایش سریع (Express Cooling System)
  • قفل کودک (Child Lock)
  • لاستیک دور درب ضد باکتری (Anti-Bacterial & Anti-Fungal Gasket)
  • هشدار باز بودن درب (Door Open Alarm)
  • هشدار افزایش دما (High Temperature Alarm)
  • حالت صرفه جویی در مصرف انرژی (ECO‌ Mode)
  • سیستم عیب یابی هوشمند (Fault Diagnosis System)
  • محافظ داخلی نوسانات برق (Interior Surge Protector)
  • سطوح مقاوم در برابر خراش (Scratch Resistant Surface)
  • آبریز (water Dispenser)
  • فیلتر خوشبو کننده با تکنولوژی ضد باکتری و ضد قارچ (Fresh Air With Anti-Bacterial & Anti-Fungal Technology)

قیمت یخچال فریزر پارس

قیمت یخچال پارس از پارامترهای مهم در انتخاب بهترین گزینه است و تعدد برند و مدل های مختلف انتخاب کالا توسط مشتری را دچار سردرگمی کرده است بنابراین قصد داریم در اینجا فروشگاه اینترنتی بهار را معرفی کنیم این فروشگاه همواره سعی کرده است تا کالا را با ارزان ترین قیمت در بازار به مشتریان ارائه دهد. با ورود به سایت فروشگاه بهار به ادرس https://bahar.store میتوانید از قیمت به روز یخچال پارس مطلع شوید. جهت مشاهده قیمت و خرید بر روی قیمت یخچال فریزر پارس کلیک کنید.

گارانتی و ضمانت یخچال پارس

گارانتی و ضمانت یکی از عوامل مهم در انتخاب لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر است. شرکت پارس محصولات مثل یخچال و فریزر را به مدت ۳۶ ماه ضمانت می‌کند تا مشتریان با اطمینان خاطر بیشتری از محصولات استفاده کنند و در صورت رخداد مشکلی در محصولاتش بتوانید از خدمات پس از فروش شرکت پارس بهره‌مند شوید.

3erfgb

خرید لوازم خانگی از فروشگاه اینترنتی بهار

اگر با خواندن راهنمای خرید یخچال پارس تصمیم به خرید گرفته‌اید و قصد تجربه عالی از خرید اینترنتی را دارید می‌توانید بصورت آنلاین از فروشگاه بهار سفارش خود را ثبت کنید.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بهار از معتبرترین فروشگاه های این حوزه است و دارای سابقه طولانی در فروش لوازم خانگی دارد. فروشگاه اینترنتی بهار بر پایه اصولی از جمله «اصل بودن کالا»، «قیمت‌های ارزان‎‌تر»، «ارسال فوری» و «مشاوره تخصصی» بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد و توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد.

  • شماره تماس فروشگاه: ۰۲۱۹۱۰۲۵۲۵۱
  • آدرس فروشگاه اینترنتی بهار: www.bahar.store

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • نظری

    مطالب بسیار خوبی بود. واقعا نمیدونستم که یخچال پار انقدر مدلای مختلفی داره.

  • کاشف

    برفک نمیزنه غذامم بو نمیگیره خیلی خوبه

  • naderi n

    من که آنلاین یخچال فریزر خریدم و راضی بودم
    یه روزه برام اوردن به نظرم آنلاین بخرین که منت فروشگاه های حضوری رو نکشید
    پارس هم برند خوبیه اما من دیپوینت خریدم

  • یاسر

    محصولات کارخانه پارس را همه اقوام ما دارند و درصد بالایی از انها راضی هستند و همینطور ما.
    امیدوارم که دوستان دیگر هم راضی باشند
    محصولات ایرانی قطعاتشان در بازار فراوان موجود است و دغدغه ای از این بابت نخواهیم داشت

    • ناشناس

      سلام خسته نباشید من خودم یخچال بالاپایین پارس دارم 8سال شایدم بیشتر داره کار میکنه ناراضی نیستم ولی خواستم بدونم شما که دیپوینت خرید کردی راضی هستید یاخیر درضمن الهی که مبارکتون وخیرش ببینید ماشاء الله

  • لعیا باقری

    نسبت به تولیدات قدیمش یخچال فریزر پارس کیفیت خوبی پیدا کرده
    ضمانتنامه هم عملکرد بهتری داره

  • مریم

    من این یخچال را 5ساله خریدم و راضی هستم
    فقط یک بار به تعمیرات کشید که زمانبر نبود و فورا حل شد.
    من به همه ی اقوام و دوستانم یخچال و فریزر پارس را توصیه می کنم و الان هم در حال بررسی مدل های جدید پارس بودم تا برای یکی از دوستانم خریداری کنیم.

  • مانی

    من این یخچال فریزر پارس رو گرفتم تو این چند سال فقط ۲ بار به مشکل خورده در کلیت داستان بسیار مناسبه

  • ناشناس

    سلام ما سی سال یه یخچال پارس داریم بخدا هنوز خراب نشده

  • محمدصدیق

    سلام مامان من یه یخچال پارس داره من هنوز به دنیا نیامده بودم هنوز خراب نشده الان سی وسه ساله

  • ناشناس

    سلام من میخواستم یخچال وفریزر دوقلو پارس بخرم بانظرهایی ک خریداران نوشته بودن پشیمون شدم هیچ کس ازش راضی نیست همه میگن دوهفته کارنداده خراب شده نمایندگی هم اصلا همکاری نمیکنه لطفا راهنمایی کنید

    • ناشناس

      سلام ببین بزرگوار منم الان مشکل شمارو دارم حتی رفتم چکش هم نوشتم دادم برام بیارن البته مارک نی ک سان ولی توگوشی نگاه کردم همه معترض بودن ومن منصرف شدم ولی خودم 8سال شایدم بیشتر یخچال بالا پاین پارس دارم خداییش ناراضی نیستم ولی فریزر سلینجر بد نیست از لحاظ موتور حدود 30 ساله داره کارمیکنه فقط مشکل من قفسه هاشه که می افته همین ولذا پارس مشکلی نداره فکر کنم منم إحرش همون پارس بگیرم

  • ناشناس

    سلام یخچال پارس CMBNF180WD دارم برفک زده ودرب یکی از جعبه های فریزر بسته نمیشد ازبرق کشیدیم تا برفکش آب بشه پس از اتمام کار که مجددا به برق زدیم صوت میکشد آیا این صدا طبیعی است بانه ؟ تا چه مدتی باید صدا بدهد؟ باتشکر