کد مطلب: ۳۸۹۹۰۴

رتبه برتر برای کویرتایر در مدیریت مصرف آب

رتبه برتر برای کویرتایر در مدیریت مصرف آب

از سوی وزارت نیرو در همایش سازگاری با کم آبی، شرکت کویرتایر موفق به کسب عنوان واحد برتر در سازگاری با کم آبی و مدیریت مصرف آب شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به گزارش روابط عمومی شرکت کویرتایر، این همایش سه روزه از سوم تیرماه در وزارت نیرو و در سه بخش صنعت و انرژی، کشاورزی، فضای سبز و محیط زیست باحضور وزیر نیرو برگزار شد.

سوم تیره ماه اولین روز این همایش به بخش صنعت و انرژی اختصاص یافت و در پنل تخصصی شرکت‌های برتر بخش صنعت به ایراد سخنرانی و ارائه عملکرد خود پرداختند.

نتیجه اقدامات شرکت کویرتایر در زمینه مدیریت مصرف آب که منجر به کاهش شاخص مصرف آب از 8.1 به 5.7 متر مکعب بر تن محصول برساند در این جلسه توسط آقای مهندس علیزاده مدیر انرژی شرکت ارائه و مورد تقدیر کمیته تخصصی قرار گرفت.

در این مراسم لوح و تندیس وزیر نیرو به کویرتایر به عنوان واحد برتر در سازگاری با کم آبی و مدیریت مصرف آب اعطا شد.

1042489 729

در این لوح تقدیر که به امضای آقای رضا اردکانیان وزیر نیرو و مسئول کارگروه ملی سازگاری با کم آبی رسیده، آمده است: توسعه و پویایی کشور و بالندگی نسل‌های آتی، مرهون مسئولیت‌پذیری نسل حاضر در بهره‌گیری بهینه از سرمایه‌ها و منابع خدادادی این سرزمین است.

نظر به اینکه اقدامات شرکت کویرتایر در زمینه مصرف آب، ارائه شده در اولین نمایشگاه و نشست تخصصی سازگاری با کم آبی (۵-۳ تیر ماه سال ۱۳۹۸) بر اساس ارزیابی کمیته تخصصی صنعت این رویداد شایسته کسب عنوان (واحد برتر قابل تقدیر در زمینه سازگاری با کم آبی) شناخته شده است، بدین وسیله از اهتمام آن مجموعه قدردانی کرده و توفیق روز افزونتان را در دستیابی به اهداف سازگاری با کم آبی و توسعه پایدارخواستارم.

1042490 311

منبع: تابناک

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.