خبر مهم:

کد مطلب: ۵۵۴۱۹۴

روحانی:

رشد اقتصادی ۳/۶ سال درصدی، افتخار بزرگی است/ لزوم حضور شکوهمند در انتخابات

رشد اقتصادی ۳/۶ سال درصدی، افتخار بزرگی است/ لزوم حضور شکوهمند در انتخابات

رئیس‌جمهور ضمن دعوت از مردم برای حضور شکوهمند در انتخابات، گفت: اینکه در شرایط جنگ تحمیلی اقتصادی و کرونا، ایران در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۹۸، ۳/۶ درصد رشد اقتصادی داشته است، افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسن روحانی در مراسم افتتاح طرح‌های وزارت بهداشت و شهرداری تهران با اشاره به این آمار بانک مرکزی گفت: انگار این آمار همه سحر‌ها را باطل کرد و حرف‌های نادرست را شست و ذهن مردم را تمیز کرد.

وی با بیان اینکه حتی اگر این آمار یک درصد بود نیز باز افتخار داشت اضافه کرد: این آمار نشان می‌دهد که همه بخش‌ها از جمله بخش صنعت، کشاورزی و سایر بخش‌ها در این شرایط خدمت کردند و در این آمار شریکند.

دعوت به حضور شکوهمند در انتخابات

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از این مراسم با دعوت از مردم برای گرم کردن فضای انتخابات تاکید کرد: بسیاری از دشمنان و بدخواهان در سراسر دنیا دلشان می‌خواهد صفوف آراء خلوت باشد، نگذاریم آرزوهایشان محقق شود.

روحانی افزود: فردا روز بسیار مهمی در تاریخ ماست با توجه به تجربه هشت ساله‌ای که در جایگاه رئیس دولت داشتم عرض می‌کنم که برای اینکه رئیس‌جمهور بتواند برای رفع معضلات داخلی و حل مسایل بین‌المللی با توان بیشتری تلاش و خدمت کند، آراء و حضور مردم در انتخابات بسیار موثر است.

رئیس‌جمهور افزود: این که مردم با جمعیت کم پای صندوق‌های رای بیایند با جمعیت بسیار، متفاوت است و بسیار اهمیت دارد که فردا همگان به وظایف خود عمل کنند و پای صندوق‌های رای بروند.

وی گفت: البته ممکن است گله‌ای در ذهن باشد و بگوییم چرا فلان کس که مدنظر ما بود در لیست نیست، بله؛ ممکن است، اما فردا نباید آن گله‌ها را مدنظر قرار داد.

رئیس‌جمهور افزود: به هر حال فردی را که نزدیک‌تر به نامزد مدنظر است و نامش جلوی صندوق‌ها نصب می‌شود انتخاب کنیم و رای دهیم و پای صندوق‌های رای برویم.

روحانی تصریح کرد: حضور در انتخابات امر مهمی است و نمی‌شود کار ناقص یک جمع یا نهاد، ما را از انجام وظیفه بسیار عظیم و بزرگ ملی و قانونی خود باز دارد.

رئیس‌جمهور گفت: اگر هفته‌های پیش مقداری فضای انتخابات سرد و شرایطی که حاکم بود نتوانست فضای گرمی به وجود آورد مردم می‌توانند جبران کنند، از آنان می‌خواهم که همین امروز و امشب تصمیم بگیرند و امشب را شب قدرشان قرار دهند و فردا در سراسر کشور پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی ابراز امیدواری کرد برگزاری انتخابات شکوهمند ۲۸ خرداد به زیبایی به عنوان برگ‌زرین دیگری در اوراق تاریخ کشورمان ثبت شود و با عمل به وظیفه مان روزی به یاد ماندنی ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.