کد مطلب: ۴۵۹۱۵۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

معاملات مسکن در کدام مناطق تهران رونق گرفته است؟

معاملات مسکن در کدام مناطق تهران رونق گرفته است؟

در خرداد ماه امسال میزان خرید و فروش آپارتمان‌های منطقه۲۱ تهران با رشد بیشتری نسبت به مناطق دیگر همراه شده، به طوری که حجم معاملات در این منطقه در خرداد ماه نسبت به ماه قبل با رشد بیش از ۲۹ درصد همراه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت مسکن تهران در خرداد ماه سال ۱۳۹۹ با رشد بیش از ۱۲ درصدی طی یک ماه به ۱۹ میلیون تومان رسیده است. رشد ماهانه ۱۲ درصدی قیمت مسکن تهران طی دو سال اخیر بی‌سابقه بوده و قیمت مسکن تهران در خرداد ماه امسال به بالاترین سطح تاریخی خود رسیده است.

آمارها نشان می‌دهد در خرداد ماه امسال میزان خرید و فروش آپارتمان‌های منطقه۲۱ تهران با رشد بیشتری نسبت به مناطق دیگر همراه شده، به طوری که حجم معاملات در این منطقه در خرداد ماه نسبت به ماه قبل با رشد بیش از ۲۹ درصد همراه شده، این در حالی است که قیمت مسکن در این منطقه نیز طی دوره مذکور ۱۲ درصد رشد داشته است.

326264

در دوره مذکور حجم معاملات مسکن در منطقه۲۱ تهران ۲۹٫۸ درصد افزایش داشته و از ۱۲۴ فقره به ۱۶۱ فقره رسیده است.

در بین مناطق ۲۲گانه تهران، منقطه۵ با سهم ۱۶٫۴ درصدی بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده است.

بیشترین کاهش معاملات مسکن نیز در خرداد ماه امسال مربوط به منطقه۹ تهران بوده، به طوری که حجم معاملات در این منطقه نسبت به اردیبهشت ماه به یک سوم و معادل ۱۰۵ فقره کاهش یافته است.

در مجموع تعداد معاملات مسکن در سطح شهر تهران نسبت به ماه قبل با کاهش ۴٫۳ درصدی همراه بوده و به بیش از ۹٫۵ هزار فقره رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.