خبر مهم:

کد مطلب: ۳۸۱۱۳۰

گفتگوی تجارت‌نیوز با نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس:

رشد نجومی قیمت مسکن در بوشهر

رشد نجومی قیمت مسکن در بوشهر

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: شهر بوشهر با کمبود اراضی مواجه شده و این عامل باعث رشد نجومی قیمت مسکن در این شهر نسبت به سایر شهرها در کشور شده است.

سیدکمال الدین شهریاری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با « تجارت‌نیوز » در خصوص وضعیت فعلی بازار مسکن و قیمت‌ها در استان‌ بوشهر، گفت: مسکن در شهرهای کوچک وضعیتی همانند وضعیت مسکن در کلان شهرها از جمله تهران ندارند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: در حال حاضر حدود 11 میلیون نفر حاشیه‌نشین در اطراف کلان شهرها زندگی می‌کنند که این بدین معناست که تقاضا برای سکونت در شهرهای کوچک و روستاها بالا نیست به همین جهت وضعیت بازار مسکن در شهرهای کوچک به هیچ عنوان قابل مقایسه با شهرهای بزرگ نخواهد بود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه بندر بوشهر شبه جزیره است و از سمت خروجی اراضی نیروی هوایی و نیروی دریایی این بندر را محدود کرده است به همین جهت توسعه متصل به سختی اتفاق می‌افتد و شهر با کمبود اراضی مواجه است.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: از طرفی محدوده حریم نیروگاه، شهر بوشهر را از نظر توسعه افقی محدود کرده است به همین جهت در شهر بوشهر قیمت مسکن به صورت سرسام آور افزایش یافته است و تنها به دلیل کمبود زمین شاهد افزایش نجومی قیمت مسکن در شهر بوشهر هستیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: جنوب استان بوشهر هم به دلیل فعالیت صنعتی پارس جنوبی وضعیتی همانند بندر بوشهر دارد و قیمت مسکن در مناطق جنوبی استان بوشهر افزایش نجومی پیدا کرده است، اما در شهرهای دیگر استان بوشهر شاهد این رویه نیستیم و قیمت مسکن تفاوتی با گذشته نکرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علیرضا

    مسئولین بوشهر خودشون از قیمت نجومی مسکن بوشهر راضین. الان آپارتمان خ باغزهرا و بیسیم متری ۷۰ میلیون به بالاس. همه شون خان شدن. میفروشن میرن بهترین جای شیراز و تهران خونه میخرن