کد مطلب: ۲۵۵۹۴۳

دبیر کنسرسیوم کسب‌وکار ایران مطرح کرد:

ترفندهای موفقیت در کسب‌وکار اینترنتی

ترفندهای موفقیت در کسب‌وکار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی چیست و برای موفقیت در آن باید به چه نکاتی توجه داشت؟ دبیر کنسرسیوم کسب‌وکار ایران در این مورد توضیح می‌دهد.

شغل و درآمد از جمله نیازهای ضروری است. با تغییر سبک زندگی و تعریف نیازهای تازه مشاغل سنتی جوابگوی تمام نیازهای انسان پر مشغله امروزی نیستند. این روزها بازار کسب و کارهای اینترنتی رونق خوبی دارد. با دغدغه مخاطبان هماهنگی دارند و دسترسی به آنها ساده است. کسب و کار اینترنتی چیست و برای موفقیت در آن باید به چه نکاتی توجه داشت؟

محمدصادق مالکی، دبیر کنسرسیوم کسب‌وکار ایران در گفتگو با تجارت‌نیوز عنوان کرد: به هر کسب‌ و کاری که بتواند از بستر اینترنت درآمدزایی کند کسب‌وکار اینترنتی می‌گویند.

وی افزود: بزرگ‌ترین خوبی این کار این است که ازطریق رایانه می‌توان تمام کارها را انجام داد. مخصوصا در ایران می‌توان با کمترین سرمایه به این کسب و کار مشغول شد. صاحب کار خودتان هم هستید و هر زمان که دوست داشتید کار می‌کنید.

مالکی بیان کرد: یکی از خوبی‌های کسب و کار اینترنتی این است که فارغ از زمان و مکان است. در کسب‌وکار سنتی تا زمانی‌که کرکره مغازه‌تان را بالا نکشید، کسی به آنجا نمی‌آید و درآمدی ندارید ولی درکسب و کار اینترنتی وقتی یک مشتری نیمه شب از سایت شما خرید می‌کند در واقع در خواب هم می توانید کسب درآمد کنید. این حسن‌ها را هیچ کسب‌وکار دیگری ندارد.

وی تصریح کرد: اینکه چه‌چیزی را به چه‌کسانی و چگونه بفروشیم از مهم‌ترین چیزهایی است که باعث می‌شود هزاران وب‌سایت و کسب‌وکار اینترنتی شکست‌خورده و معدود کسب‌وکارهای قوی و موفق داشته باشیم. بنابراین خیلی مهم است انرژی خودمان را بیهوده مصرف نکنیم و بدانیم چه کاری می‌کنیم.در کسب‌وکار اینترنتی هر روز می‌توانید منتظر اتفاق‌های تازه باشید.

وی ادامه داد: شما باید بدانید چه‌چیزی را به چه‌کسانی و چه‌قیمتی بفروشید. نیاز مشتریان را بررسی و براساس نیاز آن‌ها محصولات را ارائه کنید.

مالکی در پایان خاطرنشان کرد: اگر نیاز درست تشخیص داده شود، تیم خوبی هم داشته باشید، عناصر بازاریابی را هم بدانید و واقف باشید که در کجا چه قیمتی بگذارید، چه‌زمانی تخفیف بدهید و تمامی مفاهیم فروش را بدانید و در قسمت فروش آدم درستی را انتخاب کرده باشید در کسب و کار اینترنتی موفق خواهید شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.