کد مطلب: ۲۲۰۹۲۸

روند قیمت جهانی طلا در هفته آینده مشخص نیست

روند قیمت جهانی طلا در هفته آینده مشخص نیست

تازه‌ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می‌دهد که کارشناسان اقتصادی و سرمایه‌گذاران و فعالان بین‌المللی نسبت به روند قیمت طلا در روزهای آینده اختلاف نظر دارند.

کارشناسان اقتصادی وال‌استریت و سرمایه گذاران مین استریت در نظرسنجی هفته گذشته پیش‌بینی کردند که قیمت طلا با کاهش روبرو می‌شود و این نظرسنجی درست از آب درآمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس این گزارش در روزهای آینده قرار است نشست مهم فدرال رزرو آمریکا برگزار شود و انتظار این است که فدرال رزرودر این نشست نرخ بهره را افزایش دهد.

در نظرسنجی این هفته 19 کارشناس ارشد اقتصادی وال‌استریت شرکت کرده‌اند که از این تعداد 8 نفر معادل 42 درصد پیش‌بینی کردند قیمت طلا با کاهش روبرو می‌شود.

7 نفر دیگر معادل 37 درصد اعلام کردند قیمت طلا در این مدت افزایش خواهد یافت و 4 نفر معادل 21 درصد گفتند قیمت طلا تغییری نخواهد داشت.

در نظرسنجی آنلاین 460 نفر شرکت کردند که از این تعداد 202 نفر معادل 44 درصد به افزایش قیمت طلا رای دادند. 187 نفر دیگر معادل 41 درصد گفتند قیمت طلا کاهش می‌یابد و 71 نفر معادل 15 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا تغییری نمی‌کند.

در نظرسنجی هفته گذشته 65 درصد کارشناسان اقتصادی و 47 درصد سرمایه‌گذاران پیش‌بینی کردند قیمت طلا با کاهش روبرو می‌شود. قیمت طلا در هفته‌ای که گذشت با افت 0.8 درصدی روبرو شده است.

منبع: طلانیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.