کد مطلب: ۲۱۶۰۵۴

روکش صندلی چرم بخریم یا پارچه‌ای؟

روکش صندلی چرم بخریم یا پارچه‌ای؟

بسیاری از مردم میان خریدن روکش چرم یا پارچه‌ای برای صندلی خودروهای خود شک دارند و نمی‌توانند بین این دو انتخاب کنند، اما کدام یک از آن‌ها مناسب‌تر است؟

روکش صندلی‌های پارچه‌ای و چرمی هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند اما یکی از نکاتی که باید از ابتدا مد نظر باشد کیفیت دوخت، مواد و جنس روکش صندلی است. ابتدا باید از موارد بالا مطمئن شویم و سپس انتخاب کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اما هر کدام از این دو ویژگی‌هایی دارند که به صورت زیر است:

روکش صندلی پارچه‌ای: یکی از قابل توجه‌ترین ویژگی‌های روکش صندلی پارچه‌ای تنوع رنگ آن‌ها است.

همچنین این روکش‌ها نسبت به روکش چرم، مخصوصا آن‌هایی که جنس درجه یک ندارند، دارای دوام بیشتر هستند و مشکل تعریق ناشی از نشستن راننده بر روی آن‌ها که مشکل چرم است را ندارد.

روکش صندلی چرمی: بر خلاف روکش پارچه‌ای، روکش‌های چرم بسیار راحت تمیز می‌شوند و مناسب خانواده‌هایی است که دارای فرزندان خردسال هستند. این روکش‌ها به وسیله یک سری اسپری‌ها و شوینده‌های مخصوص به راحتی تمیز می‌شوند.

البته باید مواظب بود که این لکه‌ها و کثیفی‌ها برای مدت طولانی بر روی صندلی نماند، به این دلیل که در صورت ماندگاری، تمیز کردن آن‌ها بسیار سخت می‌شود.

اما یکی از مشکلات این دسته از روکش‌ها هنگامی است که به مدت زیاد، مخصوصا در فصل تابستان، بر روی صندلی می‌نشینیم و موجب تعریق بدن می‌شود.

به‌طور کلی اگر در خودرو خوراکی میل نمی‌کنید و از عرق کردن و گرما تنفر دارید، روکش‌های پارچه‌ای مناسب خودرو شما است اما اگر ظاهر اسپرت خودروهای چرم را دوست دارید و همچنین در خودرو خوراکی میل می‌کنید، روکش‌های چرم بهترین گزینه برای شما است.

منبع: خودرو کار

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.