کد مطلب: ۳۹۹۵۸۹

عملکرد امروز بازار سهام

غوغای بورس‌ و رکوردزنی‌های پی‌درپی / شاخص سوار بر خودرویی‌ها می‌تازد

غوغای بورس‌ و رکوردزنی‌های پی‌درپی /  شاخص سوار بر خودرویی‌ها می‌تازد

بورس تهران رکورد بزرگی را به ثبت رساند. بازار سهام توانست با رشد چشمگیری به سرعت از کانال 300 هزار واحدی عبور و یکی دیگر از سطح‌های مقاومتی شاخص را رد کند. شاخص کل با رشد 1.51 درصدی، بیش از 4500 واحد افزایش یافت و در کانال 304 هزار واحدی قرار گرفت. بهترین معاملات در گروه‌ خودرویی صورت گرفت.

بورس تهران رکورد بزرگی را به ثبت رساند.

بازار سهام در اولین روز کاری این هفته، در دقایق ابتدایی شروع معاملات توانست با رشد چشمگیری به سرعت از کانال 300 و 301 هزار واحدی عبور و یکی دیگر از سطح‌های مقاومتی شاخص را رد کند.

خبر برکناری جان بولتون که از هفته گذشته به بهبود روند معاملات کمک کرده بود، امروز نیز توانست فضای مثبتی را بر بازار حاکم کند. بهترین معاملات در گروه‌ خودرویی صورت گرفت. در گروه فلزات اساسی، بانکی و پالایشی و بعضی از شرکت‌های پتروشیمی هم جو عمومی معاملات مثبت بود.

برترین گروه‌‌های صنعتی در بازار امروز گروه بانکی و خودرویی بودند که ارزش معاملات آنها به بیش از 200 میلیارد تومان رسید. گروه خودرو و قطعات، امروز با بیشترین توجهات از سوی سهامداران همراه شدند، به طوری که اکثر نمادهای این گروه در دامنه مثبت مورد معامله قرار گرفتند و موجی از تقاضا در کلیت روند معاملاتی این گروه شکل گرفته بود.

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس با رشد 1.51 درصدی، بیش از 4500 واحد افزایش یافت و در کانال 304 هزار واحدی قرار گرفت.

کارنامه امروز بورس را می‌توانید در اینفوگرافیک تجارت‌نیوز ببینید.

final 10

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.