خبر مهم:

کد مطلب: ۴۲۳۱۶۰

تجارت نیوز بررسی می‌کند؛

رکورد شاخص کل شکسته شد / رشد ۳.۵ درصد بورس در نیمه ابتدایی

رکورد شاخص کل شکسته شد / رشد 3.5 درصد بورس در نیمه ابتدایی

نمادهای فارس، شبندر، تاپیکو، پارسان و همراه بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای سفار، غبشهر، فروس، وساخت و سیستم بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشته‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام سومین روز هفته را نیز درحالی آغاز کرد که توانست علاوه بر جبران افت هفته پیش، از سقف تاریخی خود یعنی کانال 384 هزار واحد عبور کند و رکوردی تازه را ثبت کند.

شاخص کل بورس در نیمه ابتدایی، با افزایشی 13130 هزار واحدی تا ساعت 11 توانست وارد کانال 388 هزار شود. شاخص کل هم وزن نیز در این دقایق رشدی 3779 واحدی را پشت سر می‌گذارد و در کانال 118 هزار در نوسان است.

ارزش بازار بورس تهران نیز از 1417 هزار میلیارد تومان گذشت که نشان دهنده ورود نقدینگی بسیار بالا به بازار است.

در همین راستا بیشترین سرمایه‌گذاری حقوقی‌ها بر نمادهای وپاسار، ثمسکن، امین یکم، سفارس و کمند صورت گرفته و بیشترین کاهش مالکیت حقوقی‌ها نیز در بورس تهران در گروه بانک و خودرو به ویژه نمادهای وبملت، خساپا، وتجارت و ایران خودرو در جریان است.

بیشترین حجم عرضه سهام در بورس تهران در صندوق با درآمد ثابت تصمیم، وبصادر، شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی و پتلایش نفت اصفهان است. همچنین در طرف مقابل، بیشترین حجم تقاضای بورس تهران هم در نمادهای خساپا، وبملت، خمهر، وساپا و وپارس صورت گرتفه است.

نمادهای فارس، شبندر، تاپیکو، پارسان و همراه بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای سفار، غبشهر، فروس، وساخت و سیستم بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشته‌اند.

همچنین نمادهای وبملت، خودرو، خساپا، وتجارت، ونوین بیشترین ارزش معاملات در بورس تهران را به خود اختصاص داد‌ه‌ و بیشترین حجم معامله هم در نمادهای وتجارت، وبصادر، خساپا، وبملت و خپارس صورت گرفته است.

بورس در این دقایق با لیدری سهم‌های بزرگ و ارزنده، رشدی 3.50 درصدی را ثبت کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بی نام

    واقعا عالیه نقدینگی شده ۳۵ درصد اضاف تر این چه اقتصادیه که هر روز بر نقدینگی اضاف میشه