کد مطلب: ۶۶۸۱۲۷

خودرو ریسپکت‌ پرایم تابستان به بازار می‌آید + فیلم

خودرو ریسپکت‌ پرایم تابستان به بازار می‌آید + فیلم

بهمن موتور به‌طور رسمی از خودرو ریسپکت پرایم خود در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی کرد. حالا پیش‌بینی می‌شود این محصول در تابستان به بازار بیاید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ریسپکت پرایم تابستان امسال به بازار عرضه می‌شود. هنوز قیمت این خودرو از سوی بهمن‌موتور اعلام نشده است ولی برچسب قیمتی آن براساس پیش‌بینی‌های کارشناسی در محدوده ۶۵۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان است.

همچنین پیش‌بینی می‌شود این خودرو در تابستان سال جاری به بازار عرضه شود.

به نقل از عصر ایران ، سدان جدید بهمن موتور در اردیبهشت ۱۴۰۱ در نمایشگاه خودرو تهران به طور رسمی معرفی شد. اکنون حدود یک ماه پس از معرفی رسمی این خودرو، فرصتی فراهم شد تا ریسپکت پرایم را به مدت ۱ روز مورد تست و بررسی دقیق‌تری قرار دهیم که نتیجه این بررسی در فیلم زیر آمده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بله، توصیه اکید دارم مبلغ فروش ریسپکت پرایم را حتی ۵۰۰ میلیون تومان بگذارید تا ضمن فروش انبوه آن و رقابت کمرشکن با سایر خودروهای کم مرغوب آنان ملزم بشوند برای عام مردم به قیمتهای واقعی پایین تری بیایند.چرا که فروش ریسپکت با قیمت بالاتر از ۵۰۰م.ت. اجازه بالا کشیدن قیمتها را به سایر خودروفروشان نداده و قیمت ۶۰۰ م.ت. یا بالاتر هم فروش شما را کم میکند و هم هیچ تفاوتی در رقابت بازار خودرو ایران بوجود نخواهد آمد و یقیینا فروش شما در مقابل با آنان رشد نخواهد داشت.

  • ناشناس

    طراحی پشت ‌ماشین‌قشنگه‌ولی‌طراحی‌جلو‌خوب‌نیست
    دلگیر‌هست‌خیلی‌بد‌طراحی شدمی‌تونست‌کمی‌فانتزی‌باشه
    تاجذاب‌بشه