کد مطلب: ۵۶۵۸۳۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ساعت مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی؟

ساعت مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی؟

فردا سوم مرداد ماه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در مسابقات الکمپیک توکیو به مصاف هم می‌روند. دو تکواندوکار ایرانی که یکی برای تیم پناهندگان بازی می‌کند و دیگری با نام ایران. اما ساعت مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی کی است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، زمان بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی ساعت ۵٫۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه سوم مرداد ماه است. زمان برگزاری این مسابقه در ژاپن ساعت ۱۰ صبح است.

مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی، اولین مسابقه‌ای است که فردا برگزار می‌شود. فردا عصر هم حسین میرهاشمی، تکواندوکار ایرانی به مصاف وزشکاری از چین تایپه می‌رود.

ساعت مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی به وقت ایران

اما مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا دو تکواندوکار ایرانی در مقابل هم قرار می‌گیرند که یکی از تیم پناهجویان در المپیک شرکت می‌کند و دیگری از تیم ایران.

اگرچه به هم رسیدن این دو تکواندوکار ایرانی بعید بود اما در آخرین تغییراتی که صورت گرفته فردا قرار است ناهید کیانی نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم ایران با داشتن رنکینگ آخر در میان ۱۷ نفر این وزن و کیمیا علیزاده با داشتن رنکینگ ۱۶، در دور نخست مسابقات این وزن مقابل هم قرار بگیرند.

از میان این دو نفر، هر کدام که مسابقه فردا را ببرد باید در دور بعدی با جید جونز نفر یک رنکینگ و دارنده ۲ طلای المپیک بازی کند.

ساعت مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی به وقت ژاپن

برخی معتقدند که شانس ناهید کیانی در المپیک توکیو کم است. زیرا او شرایط چندان خوبی در رنکینگ جهانی ندارد و به همین دلیل در میان همه نفرات حاضر در این وزن در رده آخر قرار گرفته است.

ناهید کیانی پیش از این برنده مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی و مدال برنز بازی‌های آسیایی بوده است و تنها زنی است که توانسته سهمیه بازی‌های المپیک را کسب کند.

حالا او برای رفتن به مرحله بعدی، باید کیمیا علیزاده، تکواندوکار ایرانی را از سر راه بردارد و او را ببرد. کیمیا علیزاده در مسابقات ریو ۲۰۱۶ برنده مدال برنز شد. او تنها مدال تاریخ ورزش زنان ایران را کسب کرده است و حالا امسال از تیم پناهجویان در این مسابقات شرکت می‌کند.

اهمیت مسابقه ناهید کیانی و کیمیا علیزاده هم همین است. که هر کدام از این دو نفر که مسابقه فردا را واگذار کند، حذف می‌شود و هر کدام سابقه را ببرد به مصاف برنده مدال طلای جهان می‌رود. به عبارتی فردا تکواندوکار ایرانی ممکن است مسابقه را به رقیب ایرانی خود ببازد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا باید اینطوری تلقی شود که هر کسی از وطن خود برای کسب یک شرایط بهتر مهاجرت میکند وطن فروش وخائن است.
    مگر نه اینست پیامبر اسلام هم به خاطر شرایط نا مطلوب مکه مجبور به جلای وطن شد وبا افتخار انرا مبدا تاریخ اسلام کرده ایم.

    • ناشناس

      چه مقایسه بیخودی، پیامبر برای نجات و تداوم اسلام مهاجرت کردند ولی کیمیاجون بعد از رفتن اسلام رو گذاشتند کنار

    • منا

      این قیاس واقعا باعقل خودت جور در اومد؟باشه پولایی که خرجش شد وجایزه هایی که گرفت را میداد بعد میرفت البته دیگه اون موقع پولی برای رفتن نداشت دیگه چیکار باید براش میکردند که نکردند؟سالها با پول این کشور تکواندو یاد گرفت با پول این کشور تو مسابقات شرکت کرد با پول این کشور المپیک رفت ومسابقه داد با پول این کشور تمرین کرد تازه به خاطره مدالی هم که اورد هر تشویقی که تونستند کردند کلی سکه بهش دادند 200ملیون پول خانه ماشین بهش دادند دیگه دقیقا چی میخواست بعدم اون الان که انگلیس اگه یه روزی خواست برگرده ایران یا به هر کشور دیگه ای بره باید اول هزینه هایی که براش شده را بده بعد بره ایران اگه بده پولشم بده

    • ....... آن خب

      به توچه؟؟؟ تو کیه هستی که نظر در رابط با دین مذهب مردم میدی؟

  • ناشناس

    آدم خندش میگیره از گزارش کردن این گزارشگر .لوس بازی چیه در میاری مثل آدم گزارش کن دیگه .خوب تابلوئه کیانی چند بار علیزاده رو گرفت معلومه اخطار میدن دیگه . از سنت خجالت بکش گزارشگر

  • ناشناس

    خدا رو شکر که کیمیا برد و دهن یاوه گویان بدجوری بسته شد

    • Tkd

      این جوابی بود به تمام کسانیکه تهمت زدن . تا این سیستم پا بر جاست . کیمیاها و باقری معتمدها ذالنوری ها کرمی ها و … و بقیه ورزشکاران میرن .

    • ناشناس

      چقدر ارق ملی داری تو پسر
      عجب غیرتی
      احسنت

    • نرگس

      میشه ازتون یه سوال بپرسم . این سیستم اگه بده چرا کیمیا علیزاده از همون اول نرفت؟
      چرا با این سیستم جلو رفت ، قهرمان شد ، یه مبلغ گنده به عنوان جایزه (از همین سیستم!!!) به جیب زد و خلاصه خرش که از پل گذشت رفت؟

    • منا

      این کشور چه خوب چه بد علیزاده به هرجاکه رسید اگه مدالی هم کسب کرد از همین کشور وباپول همین کشور بود محدودیت ها محدودیت ها میکنند چه طور اونوقت که با خرج ایران به المپیک ریو رفت ومدال گرفت حرف از محدودیت نبود اونوقت که چندین سکه خانه وماشین ودویست ملیون جایزه گرفت حرفی از محدودیت ها نبود میشه بگید دیگه دقیقا چیکار باید براش میکردند؟

  • ناشناس

    کیمیاعلیزاده برای داشتن یک زندگی بهترازایران مهاجرت کرده چون شرایط زندگی درایران سخت است مادرهمه چیزمشکل داریم

  • سارینا

    کیمیا علیزاده برد از ایران خیلی خوشحالم ازاون طرف ناراحتم که ایران باخت?

  • ناشناس

    کیمیا هم بعید میدونم مدال بگیره
    خانم کیانی فقط بد شانسی اورد به حریف اسراییلی نخورد
    که هم ژست وطن دوستی بگیره وهم جایزه نفر اول رو وهم کلی عزت واحترام بخاطر مبارزه نکردنش
    وگرنه همه میدونستند با این مربی ورییس فدراسیون تکواندو مدال بگیر نیست

  • ناشناس

    دوستان عزیز، شما جوری از خانم علیزاده و مهاجرتش حمایت میکنید انگاری بدون ترک وطن نمیشه زندگی کرد، این حرفهای شما کلا زن ایرانی رو زیر سوال میبره، با کمی تحقیق درباره زنان موفق اطرافتون در داخل کشور به این موضوع پی خواهید برد که برای موفق شدن یک زن در داخل ایران نه باید باج بدی نه لازمه که محدود بشی، حرکت خانم علیزاده و ترک وطن از طرف ایشون یک رفتار کاملا شخصی بوده و اطلا ربطی به مخالفت و محدودیت داخل ایران نداره، ایشون یک روز تصمیم گرفتن که ایران رو ترک کنن و این حرکت و تصمیم به خودشون مربوطه، لطفا همه چیز رو سیاسی نکنید. ممنون

    • Aria

      خود کیمیا جان گفته که بخاطر محدودیتا رفته

    • منا

      حالا اگه محدودیتیم بود تو المپیک قبل خیلی موفق تراز این المپیک بود بعدم سالها با پول این مردم به موفقیت رسیداگه ایران بده پولشم بده لااقل پولایی گرفت را پس میداد

  • ناشناس

    خوش ب حالش ک رفت بهترین کارو کرد نوش جونش دمش گرم
    کاش کارای منم جور شه برم ایرانم ارزونی همه اونایی ک عاشقشن????

    • عاشق وطنم ایرانم

      ایران وطنمون هست آره نوش جونمون کشوری که نفسای سید علی در آن مث نسیم هست که به ایران وایرانی بودنمون مینازیم یه سر سوزن از خاکشو به اجنبی عوض نمیکنیم

  • ناشناس

    عزیزانم کیمیا مهاجرت نکرده پناهنده شده اشتباه نکنید مهاجرت اشکالی نداره هر کس اختیار زندگی خودش و داره اما پناهنده شدن وطن فروشیه با هم خیلی فرق داره

    • ناشناس

      وطن فروش شما هستید نه کیمیا

  • ناشناس

    هرکدامشان برنده بسن افتخارایران هست‌چی‌بهترکیمیا‌برنده‌بشه