کد مطلب: ۶۳۲۵۶۹

زهره فکور صبور درگذشت/ علت فوت بازیگر ایرانی چیست؟

زهره فکور صبور درگذشت/ علت فوت بازیگر ایرانی چیست؟

زهره فکور صبور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان شب گذشته در ۴۳ سالگی درگذشت. علت فوت این بازیگر هنوز مشخص نیست. اما برخی از رسانه‌ها ادعا کرده‌اند که زهره فکور خودکشی کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علت مرگ زهره فکور صبور چیست؟

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زهره فکور صبور در مجموعه‌های تلویزیونی مختلفی از جمله دلنوازان، مسافری از هند، روزگار جوانی، دردسرهای عظیم، دنگ‌وفنگ، پایتخت ۳ و کامیون ایفای نقش کرده بود.

وی این روزها مشغول ایفای نقش در سریال تلویزیونی «بی‌همگان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهران مهام بود.

هنوز علت دقیق مرگ زهره فکور مشخص نیست اما بنا بر گفته منابع کاملا آگاه این بازیگر ساعت هشت شب به بیمارستان منتقل شده اما پزشکان موفق به نجات وی نشده‌اند.

هنوز خبری رسمی گزارش نشده، اما خبرگزاری میزان با انتشار خبر درگذشت زهره فکورصبور، نوشته که فعلا علت دقیق مرگ این بازیگر سینما و تلویزیون مشخص نیست، اما بنابرگفته منابع آگاه زهره فکور به‌خاطر خودکشی با قرص در خانه، ساعت ۸ شب به بیمارستان منتقل شده، اما پزشکان موفق به نجاتش نشده‌اند.

خبرگزاری فارس هم گزارش کرده است که این بازیگر سینما و تلویزیون، پس از مصرف تعدادی قرص جان باخته است.

شب گذشته پیکر این بازیگر سینما و تلویزیون برای بررسی علت فوت به پزشکی قانونی تحویل داده شده است تا پس از کالبد شکافی اطلاعات بیشتری از علت فوت وی مشخص شود.

زهره فکورصبور (متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷، درگذشت ۱۰ اسفند ۱۴۰۰) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل مردمان ایرانی‌تبار است. آخرین حضور وی در تلویزیون با دنگ و فنگ روزگار در سال‌های ۱۳۹۸ به کارگردانی جواد مزدآبادی است.

روابط عمومی معاونت سیما هم با تایید خبر درگذشت زهره فکور، درگذشت وی را به خانواده وی و جامعه هنری تسلیت گفته است.

برخی بازیگران هم با انتشار پست هایی جداگانه، از دست دادن دوست و همکار خود را اعلام و تاثرشان را از این اتفاق ابراز کرده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.