کد مطلب: ۷۵۷۰۴۰

برنامه وزارت راه برای ساخت خانه مشاغل/ صاحبان کدام مشاغل در اولیت‌اند؟

برنامه وزارت راه برای ساخت خانه مشاغل/ صاحبان کدام مشاغل در اولیت‌اند؟

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که وزارت راه برای تامین مسکن اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های متاهلی آمادگی لازم را دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی از آمادگی وزارت راه وشهرسازی برای تامین خانه اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، کارکنان دانشگاه‌ها و همچنین خوابگاه‌های متاهلی خبر داد.

وزیر راه اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی آمادگی دارد تا در خصوص مسکن هیئت علمی دانشگاه‌ها, کارکنان و خوابگاه‌های متاهلی در همکاری با دانشگاه‌ها و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گام‌های موثری بردارد.

وی افزود: هر کدام از واحدهای دانشگاهی فنی و حرفه‌ای اراضی مازاد داشته باشند در اختیار تولید مسکن دهند تا در همکاری مشترک با وزارت راه و شهرسازی در تولید خانه صرف شود.

بذرپاش گفت: وزارت راه و شهرسازی در توافق با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه آزاد، و همچنین واحدهای فنی و حرفه‌ای در تولید مسکن و اجرای طرح نهضت ملی همکاری می کند تا به اجرای قانون جهش تولید مسکن سرعت بدهد.

وی تصریح کرد: سال آینده دانشگاه‌های ما پیشتاز نهضت تولید خانه برای استادان، کارکنان دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های متاهلی خواهند شد.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.