خبر مهم:

کد مطلب: ۱۶۶۲۱۹

رئیس سازمان استاندارد:

سازمان استاندارد نگاه پلیسی ندارد

سازمان استاندارد نگاه پلیسی ندارد

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران می‌گوید این سازمان همراه و مشاور تولیدکنندگان است و در بحث نظارت هرگز نگاه پلیسی ندارد.

نیره پیروزبخت در مراسم بزرگداشت روز جهانی استاندارد و قدردانی از واحدهای تولیدی نمونه استان قزوین، اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد ایران همراه و مشاور تولیدکنندگان است و در بحث نظارت هرگز نگاه پلیسی ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با اشاره به شعار امسال سازمان جهانی استاندارد با عنوان «استانداردها شهرها را هوشمندتر می‌کند»، گفت: منظور از هوشمندی در این شعار هوشمندی همراه با چابکی است.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بر شمردن برخی از موفقیت‌های شاخص سازمان ملی استاندارد در عرصه بین‌الملل، بیان کرد: امروز گردش مالی صنعت حلال در جهان حدود ۲ هزار میلیارد دلار است که جمهوری اسلامی ایران بخش ناچیزی از این گردش را به خود اختصاص داده است. استان قزوین با توجه به سابقه تاریخی و ظرفیت‌های متعدد تولیدی می‌تواند یکی از قطب‌های گردشگری حلال در کشور باشد.

به گزارش صبح سه‌شنبه و با حضور نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و مقامات استانی، مجتمع اداری آزمایشگاهی قزوین افتتاح شد.

نیره پیروزبخت و هیات همراه که صبح سه‌شنبه به استان قزوین سفر کرده است، مجتمع اداری و آزمایشگاهی اداره کل استاندارد استان قزوین را افتتاح کرد. مراحل احداث این مجتمع از سال ۸۶ آغاز شد و در سال ۹۶ تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

این پروژه با هدف تامین فضای اداری و ازمایشگاهی در زمینی به مساحت ۱۴۲۲ مترمربع ساخته شده و با زیر بنای کل ۴۶۳۶ متر مربع و در ۶ طبقه در سایت مجتمع ادارات پونک احداث گردیده است و در احداث این مجتمع علاوه بر رعایت ضوابط و مقررات فنی و ساختمانی از مناسب‌ترین مصالح و ابزارهای مطابق با استاندارد استفاده شده است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.