کد مطلب: ۶۲۱۴۳۸

ساعت بازی ایران و عراق / چند ساعت قبل از بازی عراق از ایران به AFC شکایت کرد

ساعت بازی ایران و عراق / چند ساعت قبل از بازی عراق از ایران به AFC شکایت کرد

تیم ملی ایران و عراق امروز ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند، این درحالی است که فدراسیون فوتبال عراق چند ساعت قبل از رویارویی با ایران در اعتراض به تست های کرونا، از ایران به AFC شکایت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازی ایران و عراق امروز چه ساعتی برگزار می‌شود؟

مطابق اعلام ای اف سی تیم ملی ایران و عراق امروز پنجشنبه هفتم بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

آنطور که ایسنا به نقل از العین نوشته است، فدراسیون فوتبال عراق صبح امروز پنج شنبه و چند ساعت قبل از دیدار حساس برابر ایران در بیانیه ای که منتشر کرد از ارسال شکایت نامه رسمی خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین ارائه آن به ناظر بازی حساس با ایران خبر داد.

غیث مهنا مدیر تیم ملی فوتبال عراق گفت: در نامه ای که به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشتیم همه اتفاقاتی را که از همان لحظه ورود کاروان ما به ایران رخ داد بیان کرده ایم به طوریکه در اعلام نتیجه تست ها تاخیر شد و تست ۶ نفر از کاروان ما هم دوباره گرفته شد این درحالی بود که نتیجه سه نفر از آنها متفاوت با بار نخست بود.

او ادامه داد: گذشته از تاخیر و این اتفاقاتی که رخ داد باید بگویم که بازرس بهداشتی به ما اعلام کرد که همه تست های که گرفته شده تا ساعت ۱۰ شب منفی شد به استثنای یک بازیکن و یک عضو اداری. ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه ما را غافلگیر و اعلام کردند که ۴ بازیکن و یک عضو اداری به ویروس مبتلا هستند اما ما این گزارش را رد کردیم و منتظر اعلام نتیجه نهایی در ساعت های پیش رو هستیم.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال عراق، ۸ بازیکن این کشور دیدار برابر ایران را در انتخابی جام جهانی از دست داده‌اند.

تست کرونای قایدی مثبت شد!

به نقل از ورزش سه مهدی قائدی که از نخستین روز اردوی تیم ملی ایران در تهران، در تمرینات قبل از دیدار با عراق حضور داشت و با انگیزه زیادی زیر نظر دراگان اسکوچیچ کار می‌کرد، اکنون اجازه حضور در این مسابقه را نخواهد داشت.

در آخرین مرحله تست‌گیری کووید ۱۹ از بازیکنان تیم ملی ایران، مشخص شد جواب آزمایش کرونای مهدی قائدی مثبت است و این ستاره ریزنقش نمی‌تواند مقابل عراق به میدان برود.

قائدی که یکشنبه شب هفته گذشته در مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی جام ریاست جمهوری امارات مقابل شارجه به میدان رفته و پس از آغاز اردوی تیم ملی به تهران سفر کرده بود، حالا نمی‌تواند ایران را در مسابقه صعود به جام جهانی همراهی کند.

آخرین اخبار اجتماعی و ورزشی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ماهورا

    خوب بود

  • ناشناس

    قایدی کجاش ستاره است؟

  • ممممممم

    هر جور که بتونن آبروی ایران را میبرند،اون از سفر رئیس جمهورش ،و اینهم از میزبانی یک مسابقه پیش پا افتاده ،مثل اینکه اینها از حضور ایران در مجامع بین المللی هم می ترسند، تا میتوانند بهانه دست سازمانها و فدراسیونها میدهند اگر ایران با امتیاز به جهانی راه پیدا کرد بر اثر شکایت تیمهای دیگه محروم شود مانند استقلال و پرسپولیس ،تمام ما که همه دنیا تحریم مان کردن از مسابقات هم محروممان کنند ،مثل کره شمالی خیال خودش را از همه جهات راحت کرده ،واقعا برای ملت با اینهمه تحقیر و محرومیت و تحریم و فشار زندگی متاسفم، یا خدا چکاری از دستمان برمیاد؟

  • ناشناس

    اینهاهمه حرفه…میخوام قائدی را بد جلوه بدهند….

  • هو

    باید منطقی باهاشون برخورد کرد و پاسخ سوالات و سوء تفاهم ها رو داد.. ما شرایطمون خوب است باید فتنه رو در نطفه خفه کرد.حالا اونا نامه زدند اشکال نداره ما هم محترمانه جوابشون رو میدیم.نمیشه گفت به درک و … باید احترام گذاشت و احترام دید..

    • ناشناس

      اینستگرام رو چک کنید که معنیه احترام رو بفهمید کامل تنها کشوری که در زیر خوشحالی های بدون توهین مردم در پیج های جهانی ایموجی های زشت و حرف های نژاد پرستانه میزدند بر ضد ایران عراقی ها بودند عراقی ها حمله کردند به کشورت هرگز یادت نره دوسی با دشمن عاقبتش مرگه =)

  • متعجب

    خدا می داند که با این شیوۀ تست کرونا سر چند نفر از خودمان در این دو سال به باد رفته. کرونا چند صد بار در ایران پشتک زده و چه جهش هایی کرده که کسی خبر ندارد! خوب شد المپیک در ایران برگزار نشد!!

  • ناشناس

    حیففف واقعا بازیکن آینده داریه

  • ناشناس

    زنده باد ایران عزیز
    تبریک به مردم شریف

  • خلیج فارس

    اینم کشور دوست و برادر که اینقد داریم بهشون خدمات میدیم
    واقعا که??

  • محمد

    هیچ اتفاقی بابت این شکایات بی سر و ته پیش نمیاد. عراق و کشورهای عربی باید در بازیهای بعدی محکوم به باخت باشند.