خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷۱۸۴۳

سالنامه ۱۴۰۰ – سررسید ۱۴۰۰ – تقویم رومیزی ۱۴۰۰

سالنامه 1400 – سررسید 1400 – تقویم رومیزی 1400

یکی از وظایف ذاتی مدیران هر سازمانی تهیه بهترین و کاراترین محصولات با کمترین هزینه (به شرط کیفیت) برای سازمان مطبوع خود است. اگر سازمان شما برای هدیه سال نو حداقل 1000 جلد سررسید خرید می‌کند بهترین گزینه چاپ سررسید اختصاصی 1400 است.

گروه چاپ و نشر آریس به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید سررسید و تولید تقویم رومیزی در سطح کشور فعالیت می‌کند. یکی از مزیت‌های چاپ سررسید در این مجموعه استفاده از دستگاه‌های پیشرفته‌ی به‌روز و تمام اتوماتیک چاپ و صحافی می‌باشد.

سررسید اروپایی به زبان ساده همان دفترچه یادداشت روزانه است با این تفاوت که هر صفحه‌اش تاریخ دارد. از گذشته دور تاکنون علاقه به سررسید در میان ایرانیان وجود داشته و شاید یکی از دلایل این علاقه اعتبار تقویم فارسی باشد، تقویمی که به خورشیدی و جلالی معروف است و از سال 1300 به‌عنوان تقویم رسمی کشور از آن استفاده می‌شده است. سررسید اروپایی به عنوان یکی از انواع سررسیدها در سال‌های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

" تولید کننده سررسید 1400 و سالنامه 1400 "

تولید تقویم، سررسید و سالنامه از جمله شاخه‌های جدید صنعت چاپ و نشر محسوب می‌شود که شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد که روزی به اعتبار فعلی‌اش دست یابد و به‌ عنوان کسب‌وکاری مستقل شناخته شود و با ایجاد اشتغالی پایدار به‌ عنوان یکی از حلقه‌های زنجیر صنعت چاپ، مشاغل دیگری را هم درگیر خود کند و تخصص‌های زیادی را به‌ کار بگیرد.

کارشناسان طراحی هنری، گرافیست‌ها، صــحـافـان، چاپخانه‌داران، تولیدکنندگان ملزومات مرتبط با سررسید مانند فنرهای مارپیچ و دوبل، فروشندگان مرکب و چسب، بازاریاب‌ها و… از جمله مشاغلی هستند که در تولید یک سررسید و تقویم نقش و جایگاه دارند و به همین دلیل است که می‌توان گفت، تولید سررسید و تقویم که روزگاری یکی از زیرمجموعه‌های صنعت چاپ محسوب می‌شد، اکنون برای خود به صنعتی مستقل تبدیل شده است.

سررسید اختصاصی 1400 به عنوان سررسیدهایی هستند که شخص مورد نظر یا همان سفارش دهنده، طراحی و مشخصات آن را تعیین می‌کند و سپس تولید آن انجام می‌شود. در واقع این سررسیدها با نظر مشتری تهیه می‌شوند. چاپ سررسید اختصاصی 1400، یکی از مشاغل پر اهمیت در صنعت چاپ و نشر محسوب می‌شود.

یکی از وظایف ذاتی مدیران هر سازمانی تهیه بهترین و کاراترین محصولات با کمترین هزینه (به شرط کیفیت) برای سازمان مطبوع خود است. اگر سازمان شما برای هدیه سال نو حداقل 1000 جلد سررسید خرید می‌کند بهترین گزینه چاپ سررسید اختصاصی 1400 است.

سفارش چاپ سررسید اختصاصی 1400 نسبت به سررسیدهای دیگر دارای مزایایی از جمله: اختصاص اندازه‌های کاملا سفارش شده و اختصاصی و همچنین جلد اختصاصی می‌باشد. به عنوان مثال مشتری می‌خواهد جنس متریال جلد سررسید خود را از پارچه تهیه کند. همچنین در چاپ سررسید اختصاصی 1400 ، شخص کارفرما می‌تواند رنگ چاپ، نوع کاغذ و دیگر موارد را هم به صورت اختصاصی سفارش دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.