کد مطلب: ۵۹۵۱۲۲

آغاز فروش نقدی محصولات بهمن خودرو (لینک) / دیگنیتی و فیدلیتی، چند؟

آغاز فروش نقدی محصولات بهمن خودرو (لینک) / دیگنیتی و فیدلیتی، چند؟

فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی، امروز دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در سامانه فروش اینترنتی بهمن خودرو آغاز شده و و موعد تحویل آن نیز هفته آخر آذر است. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، ثبت‌نام نقدی خودروهای فیدلیتی پرایم ۵ و ۷ نفره و دیگنیتی پرایم، از امروز دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی آغاز شده است.

در طرح فروش جدید شرکت بهمن موتور برای فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی، مشتریان می‌توانند از رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز روناسی، آبی اطلسی، خاکستری کهکشانی و سربی خودروی خود را انتخاب کنند.

فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی ( ۵نفره و ۷ نفره ) بهمن موتور، ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه مورخ ۱۷ آبان در سامانه فروش اینترنتی بهمن خودرو آغاز شده است و تا ساعت ۱۶ همان روز یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

جدول فروش به شرح زیر است:

بهمن موتور

لینک و شرایط ثبت‌نام

فروش به صورت آنلاین بوده و متقاضیان می‌توانند ثبت‌نام به سامانه فروش اینترنتی بهمن خودرو مراجعه کنند.

در طرح فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی، امکان ثبت‌نام یک خودرو و تنها برای افراد بالای ۱۸ سال که دارای گواهینامه معتبر هستند مجاز است ( عصر ایران ).

در بازار چند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، در طرح فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی، قیمت مصوب خودرو دیگنیتی پرایم ۷۹۵ میلیون تومان تعیین شده است.

این خودرو، در بازار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

همچنین در این طرح، خودروی فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵ نفره)، ۷۳۵ میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو در بازار بین ۹۳۱ تا ۹۷۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

در طرح فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی، قیمت مصوب فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (۷ نفره) ۷۴۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این خودرو در بازار یک میلیارد و ۲۰ هزار تومان قیمت دارد.

این ارقام، گویای اختلاق زیاد بین قیمت فروش محصولات در طرح فروش نقدی بهمن موتور و نرخ آنها در بازار است.

آخرین اخبار درباره فروش خودروسازان را در صفحه پیش‌فروش خودرو دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مرتضی سماواتی

    خیلی ببخشید از ساعت ۱۰ صبح تا چهار عصر در لیست انتظار باشم وندانم که چی شد چون‌ ثبت نام با موفقیت بود فقط نوشت منتظر باشیدتا یکی منصرف شود منی که ساعت ۱۰ صبح ثبت نام کردم مگه چند نفر از من جلوتر بودند محبت میکنید حداقل یه جواب بدین تا اینو به حساب بدشانسی خودم نزارمگ

  • مرتضی سماواتی

    چی بنویسم که افترا نباشه بنده ساعت ۱۰ صبح ثبت نام کردم تمام سوالات شما را پر کردم بعد منتظر شدم این کجاش تهمت بحساب میاد نکنه باید تشکر کنم که ۶ ساعت منتظر بودم

  • مرتضی سماواتی پور

    بفرمائید چطور اصلاح کنم تا یه جواب قانع کننده بگیرم و فکر نکنم که سر کاریه،مگه میشه ثبت نام با موفقیت باشه و در لیست انتظار چون همان ۱۰ صبح اقدام کردم بعد گفتم شاید نت گوشی ضعیف باشه با فرزندم که در شرکت کار میکنه تماس گرفتم که نت شما قویتر هست بنام خودم هم ثبت نام کرد تا شماره شبا هم دادم ولی تا ساعت ۴ عصر هیچ جوابی دریافت نکردم

  • ناشناس

    من هایما نوشتم وردیف قرارداد هم برام اومد والله یه فرد عادی هم هستم

  • مرتضی عربانی

    اصلاً این معاملات غلط است چرا در این برهه اقتصادی قیمت بهمن خودرو با بازار آزاد اینقدر تفاوت فاحش دارد ؟!
    به توررم دامن نزنید و به دلالان و سودجویان باج ندهید تا بازار آزاد مجبور شود خودروهای بنجل خود را که مسلماً قدیمی تر از خودروهای بهمن خودرو است به قیمت مناسبتری در اختیار مشتری قرار دهد

  • ناشناس

    سلام.دوستان به نظر من فروش از طریق ثبت نام محدود واقعیه و سرکاری نیست.اما اگر ثبت نام با قرعه کشی.بود چون اینجوری احتمالا خودروها بیشتر به دست مصرف کننده واقعی میرسید طبیعتا بازار کاذب و دلالی و این حاشیه سود بالا خیلی کمتر میشد و. در نتیجه توی این وضعیت مملکت دیگه خودروها فروش نمی رفت .قضیه کاملا روشنه.

  • مسعود

    با سلام . وقتی باز میشد سایت اون بالا میزد بعد ایرانکار ticket . یعنی فقط اونایی که فقط تیکت داشتن میتونستن وارد مراحل بعد بشن . کلا سر کاریه .

  • ناشناس

    سلام و عرض ادب ، والا همسر بیچاره بنده حدود ۳۸ بار واسه خودروهای مختلف قرعه کشی ثبت نام کرده و هیچوقت هم برنده نشده یعنی از قرعه درنیومدیم . من نمی‌دونم کی سایت باز میشه و درجا ظرفیت تکمیل میشه بعد هم اگه موفق به ثبت نام شدین از قرعه میفتین . نمی‌دونم کجای کار میلنگه ؟

  • ناشناس

    عزیز این همش بازارگرمیه .شما چه ساده اید .پیاز داغشو زیاد میکنند که از اب گل الود ماهی بگیرند .شماها هم مردم همیشه درصحنه.یکم به خودتان بیایید که برا همچین اشغالهایی چه پول کلانی دارید پرداخت میکنید ﴿یه کوچولو تفکر?)

  • نیما

    چقدر ساده لو هستید، دلالهاشون کل ظرفیت موجود رو در همان لحظه اول با نرم‌افزار ربات میزنن توی رگ.
    وزیر صنعت هم که گفته قرعه‌کشی رو حذف کنن تا دست دلالهای خودی بازتر بشه.

    • ناشناس

      چرا اینقدر زود قضاوت میکنی کل ایران نشستن پایه سیستم تا ثبت نام کنند تویی که انتظار داری با ۲۰۰۰ تومن اینترنت ثبت نام کنی? من ۵۰ میلیون دادم کافی‌نت برای هر ماشین که دو دیگنیتی و ۱ فیدلیتی ثبت نام کردم که جمعا ۱۵۰ میلیون دادم کافی نت که برام ثبت نام کنه

    • حمید

      میشه بفرمایید کدوم کافینت تشریف بردید که بنده هم مراجعه کنم بهش برای ثبتونام