کد مطلب: ۶۹۵۸۹

سامسونگ علت انفجار نوت ۷ را اعلام کرد

پس از بررسی‌های بسیار، سرانجام شرکت سامسونگ علت انفجار گلکسی نوت ۷ را اعلام کرد. تنها دو هفته از رونمایی گوشی جدید سامسونگ گلکسی نوت ۷ گذشته بود که این شرکت با سیل گزارش هایی حاکی از انفجار این گوشی‌ مواجه شد. خسارتی که در نتیجه آن شرکت سامسونگ مجبور شد ۲٫۵ میلیون دستگاه صادر

پس از بررسی‌های بسیار، سرانجام شرکت سامسونگ علت انفجار گلکسی نوت ۷ را اعلام کرد.
تنها دو هفته از رونمایی گوشی جدید سامسونگ گلکسی نوت ۷ گذشته بود که این شرکت با سیل گزارش هایی حاکی از انفجار این گوشی‌ مواجه شد. خسارتی که در نتیجه آن شرکت سامسونگ مجبور شد ۲٫۵ میلیون دستگاه صادر شده به اقصی نقاط جهان را پس گرفته و بهای آن را بپردازد.
پس از اینکه شرکت سامسونگ به بررسی علت این مشکل پرداخت، اکنون ادعا می کند که دلیل اصلی داغ کردن و انفجار گوشی های نوت ۷ مربوط به یک اشکال کوچک کارخانه ای در باتری های لیتیوم یونی آن هاست؛ زمانی که مهندسان الکترونیک این شرکت مجبور بودند تا قبل از تاریخ رونمایی به سرعت باتری های لیتیوم یونی را در گوشی هایی با ضخامت کم جاسازی کنند.
شرکت سامسونگ با انتشار فراخوانی از کاربران خواست تا زمان تعویض این گوشی ها یعنی ۱۹ سپتامبر، تلفن های خود را خاموش نگه دارند. از سوی دیگر این شرکت برای کاربران کره ای آپدیتی را منتشر کرد که تا ۶۰ درصد احتمال انفجار را کاهش می دهد ولی این آپدیت هنوز برای دیگر نقاط جهان طراحی نشده است.
به نقل از باشگاه خبرنگاران کارشناسان بر این عقیده اند که شرکت سامسونگ تا قبل از رونمایی از محصول خود به قدری جاه طلبانه در مورد طراحی نوت ۷ عمل کرده که امنیت آن را زیر سوال برده است؛ چرا که کشف نکردن چنین مشکلی در گوشی های سامسونگ قبل از رونمایی بسی جای تعجب دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.