کد مطلب: ۶۳۱۵۶۶

سایت مووی‌لند بروزترین منبع دانلود فیلم و سریال‌ها نیم‌بهاء رایگان

سایت مووی‌لند بروزترین منبع دانلود فیلم و سریال‌ها نیم‌بهاء رایگان

مووی لند یکی از رسانه‌های مرجع است که توانسته به شیوه ای بسیار مناسب عمل کرده و توجه تعداد زیادی از عاشقان دنیای سینما را به خود جلب کند. در حقیقت رسانه مووی لند تمام وب سایت های خارجی را بررسی کرده و با انتشار جدیدترین آثار، سریع آن را بر روی وب سایت خود قرار می دهد.

دانلود فیلم جدید با لینک مستقیم

تقریبا هر ماه یک فیلم سینمایی به عنوان ترند آن ماه شناخته می‌شود. به همین جهت است که طیف زیادی از مخاطبان به سمت دانلود آن می‌روند. با این وجود بخش زیادی از آنها نمی توانند فیلم مورد نظر خود را از بین انبوهی از نتایج موتورهای جستجو پیدا کنند. دلیل این موضوع را می توان کیفیت پایین در بین رسانه های فعال در این حوزه دانست. به عبارتی آنها صرفاً هدفشان نمایش تبلیغات و کسب درآمد است. همین مورد سبب شده تا مخاطبان در پی رسانه های مرجع باشند.

مووی لند یکی از این رسانه‌های مرجع است که توانسته به شیوه ای بسیار مناسب عمل کرده و توجه تعداد زیادی از عاشقان دنیای سینما را به خود جلب کند. در حقیقت رسانه مووی لند تمام وب سایت های خارجی را بررسی کرده و با انتشار جدیدترین آثار، سریع آن را بر روی وب سایت خود قرار می دهد. این رسانه دارای تیم دوبله و ترجمه اختصاصی است که تمام فیلم ها را به صورت زیرنویس یا دوبله شده قرار می دهند. به همین جهت است که اغلب افراد برای دانلود فیلم جدید به رسانه مووی لند مراجعه می‌کنند.

1 39 2 27

.

مشکلات موجود برای دانلود فیلم خارجی های رایگان

همانگونه که عنوان کردیم، این روز ها تعداد سایت هایی که فیلم های رایگان را ارائه می دهند، روز به روز کمتر می شود. در واقع شرایط اقتصادی به سمتی رفته که در نهایت باعث حذف آنها از چرخه رقابت ها شده است. آن تعداد اندک از سایت هایی هم که به شیوه رایگان فیلم ها را ارائه می دهند، از گزند این شرایط بد اقتصادی در امان نبوده اند. اغلب این سایت ها هم برای تامین هزینه های خود سعی کرده اند تا فضای وب سایت را مملو از تبلیغات مختلف نمایند.

افزون بر این موارد برخی دیگر برای کاهش هزینه هایشان، از سرور های ارزان و کند استفاده می کنند. دسته ای دیگر هم سعی کرده اند برای صرفه جویی در فضای هاست، غالبا کیفیت های پایین را قرار داده یا آرشیو خود را محدود نمایند. مجموع این موارد در کنار همدیگر سبب شده تا فرایند دانلود فیلم های جدید اندکی برای مخاطبان دشوار شود. گروه مووی لند سعی داشته تا شرایط را مانند سابق نگه دارد. به همین جهت بوده که این رسانه طیف عظیمی بیش از ۳۰۰۰ فیلم و سریال را در آرشیو خود قرار داده است. از طرفی دیگر برای تمام این آثارهم کیفیت های مختلف قرار گرفته است. نکته قابل توجه دیگری که این رسانه را متمایز می کند، قدرت بالای سرور های آن است. به گونه ای که دانلود از آن با سرعت بالایی انجام می شود. مجموع این موارد در کنار همدیگر سبب شده تا مووی لند مرجع مناسبی برای دانلود فیلم خارجی های رایگان باشد

3 23

دانلود فیلم دینامیت با کیفیت بالا بدون سانسور

دینامیت سینما هارو ترکونده

فیلم دینامیت را می توان به عنوان یکی از جدیدترین و البته جنجالی ترین فیلم هایی دانست که اخیرا در سینمای ایران اکران شده است. این اثر تقریبا تمام فاکتورهای لازم برای تبدیل شدن به یک اثر موفق را دارد. بازیگران حرفه ای ، فیلمنامه قوی، تیم پشت صحنه بی نظیر و… همگی جزو مواردی است که توانسته این اثر را به پرفروش ترین فیلم سال جاری نماید. ما در ادامه این متن مروری کامل و جامع بر روی آن داریم تا شما هم بهتر دلیل این محبوبیت را درک نمایید. لذا اگر به دنبال دانلود فیلم دینامیت هستید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

نقد و بررسی

فیلم دینامیت یکی از جذاب ترین فیلم های فعلی در سینمای ایران است که حدود سه سال از ساخت آن می گذرد. در واقع این اثر سه سال پیش فیلمبرداری اش تمام شد اما سنگ اندازی ها در مسیر نمایش این اثر باعث شد تا اکران آن به تعویق بیفتد. کارگردانی این اثر را سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی را هم سید ابراهیم عامریان بر عهده گرفته است. این دو شخص پیش تر در فیلم سینمایی جذاب تگزاس با همدیگر همکاری داشته اند. همین تجربه موفق باعث شد تا آن ها دوباره در صدد تکرار آن برآیند و به همین جهت فیلمنامه این اثر را به حمزه صالحی و شیما محمد بیگی واگذار نمودند. افزون بر این موارد، حضور بازیگران منحصر به فرد سبب شد تا پازل این موفقیت به خوبی تشکیل شود. ترکیب کلی این موارد باعث شد تا این اثر در طی کمتر از چند ماه به فروش ۴ میلیارد تومانی برسد که رکورد فروش فیلم در دوران کرونا می باشد.

خلاصه داستان

داستان فیلم دینامیت یکی از جذابیت ترین و البته ایده آل ترین مزیت هایی است که در آن دیده می شود. داستان این فیلم بسیار بکر و البته دیدنی می باشد که طنز موقعیت و گفتار بسیاری را در خود جای داده است. داستان این اثر در رابطه با یک خانه ی اجاره ای است که در آن یک ساقی، دو دختر و دو طلبه زندگی می کنند. تضاد موجود در افکار این سه طیف باعث می شود تا داستان ها و اتفاقات منحصر به فردی در زندگی آنها رخ دهد. در واقع این داستان یادآور فیلم اجاره نشین های مهرجویی می باشد که توانست موفقیت عالی را کسب نماید. البته باید عنوان کرد که دینامیت در مقایسه با آن حجم زیادی از کمدی و طنز موقعیت دارد که باعث شده تا این اثر جذابیت بیشتری به خود بگیرد.

بازیگران

هنرمندانی که در این اثر به ایفای نقش پرداخته اند از دیگر فاکتور هایی است که سبب شده تا این سریال بیش از پیش به موفقیت برسد. در فیلم دینامیت بازیگران مطرحی همچون احمد مهرانفر، امید روحانی، پژمان جمشیدی، زیبا کرمعلی، مجید شهریاری، محسن کیایی، میرطاهر مظلومی، نادر سلیمانی و نازنین بیاتی حضور دارند. ترکیب این بازیگران با نقش هایشان باعث شده تا جذابیت و زیبایی این فیلم بیش از پیش افرایش یابد و دانلود فیلم دینامیت .

منبع: MovieLandz.Com

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.