کد مطلب: ۳۴۱۸۹۲

سایپا حلقه اتصال قطعه‌سازان و شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی شد

سایپا حلقه اتصال قطعه‌سازان و شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی شد

در سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران، گروه خودروسازی سايپا برای نخستين‌بار فضايی را فراهم كرده تا قطعات و محصولات مورد نياز صنعت خودرو در معرض نمايش عمومی قرار گيرد.

سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران باحضور گروه خودروسازی سایپا آغاز به‌کار کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در اين نمايشگاه كه باهدف معرفی توانمندی‌ها و راهبردهای داخلی‌سازی قطعات خودرويی برگزار می‌شود، گروه خودروسازی سايپا با اختصاص فضایی جهت معرفی فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های ایرانی برای نخستين‌بار فضايی را فراهم كرده تا قطعات و محصولات مورد نياز در صنعت خودرو كه به همت متخصصان داخلی طراحی و توليد شده، در معرض نمايش عمومی قرار گيرد.

همچنین قطعه‌سازان فعال در زیرمجموعه گروه سایپا نیز آخرین محصولات خود را که در داخل طراحی و ساخته شده است، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.

در این نمایشگاه همچنين قطعات برخوردار از فناوری‌های پيشرفته كه نيازمند داخلی‌سازی هستند نيز معرفی شده‌اند تولیدکنندگان ایرانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در ساخت این قطعات دارند بتوانند در این حوزه مشارکت کنند.

گروه خودروسازی سايپا در اين نمايشگاه كه در شهر آفتاب برگزار می‌شود، در فضايي به مساحت 3 هزار متر مربع، در قالب شركت‌های سايپا، سايپاديزل، زامياد، مركز تحقيقات و نوآوری صنايع خودرو سايپا، مركز امور مشتريان سايپا، سازه‌گستر سايپا، مگاموتور، ايندامين، رينگ سايپا، پلاسكوكار، سايپاآذين، سايپاپرس، فنرسازی زر، سايپايدك، شركت خدمات فنی رنا، سايپاشيشه، قالب‌های بزرگ صنعتي سايپا و رادياتور ايران دستاوردهای خود را با رويكرد داخلی‌سازی و استفاده از ظرفيت‌ شركت‌های ايرانی به نمايش درآورده است.

همچنين برای نخستين‌بار فرايند تكوين محصول از سوی مركز تحقيقات و نوآوری صنايع خودرو سايپا در معرض ديد بازديدكنندگان قرار گرفته است.

نمايش خودرو رهام، ساينا برقي، آريو تاكسي، تيبا تاكسی، برليانس تاكسي، كاميون KX480، كاوه، فوتون، ريچ، پادرا، ون زامياد به همراه فرآيند بررسی و رسيدگی به شكايات مشتريان توسط مركز امور مشتريان سايپا، از ديگر برنامه‌های گروه خودروسازی سايپا در سومين نمايشگاه بين‌المللی خودرو تهران است.

این نمایشگاه تا روز جمعه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

منبع: روابط عمومی سایپا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.