کد مطلب: ۳۷۶۵۴۱

سایپا ركورددار توليد خودرو در شرایط سخت است

سایپا ركورددار توليد خودرو در شرایط سخت است

رئيس هيات‌مديره گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه سایپا از ابتدای سال تاكنون به‌دليل دستيابی به بالاترين تيراژ توليد، توانسته جايگاه خودروساز برتر كشور را از آن خود كند.

رئيس هيات‌مديره گروه خودروسازی سایپا گفت: تمامی خودروهای دارای كسری قطعات پيشرفته در اين مجموعه، درحال تكميل شدن است و به‌محض رسيدن به مرحله تجاری، به بازار عرضه خواهند شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معصوم نجفيان گفت: كسری چند قطعه دارای فناوری پيشرفته يا های‌تک كه فناوری آن در اختيار يك منبع خارجی است، موجب ناقص ماندن تعدادی از محصولات گروه سایپا شده كه با برنامه‌ريزی‌های صورت‌گرفته، در حال تامين قطعات مذكور هستيم و اين خودروها به‌محض رفع كسری، تحويل مشتريان خواهند شد.

به گفته وی باتوجه به شعار امسال يعنی رونق توليد، گروه سایپا باهدف حفظ جريان توليد، جلوگيری از توقف خطوط و فعاليت زنجيره تامين، ماموريت توليدی خود را به‌ اجرا درآورده و از ابتدای سال تاكنون به‌دليل دستيابی به بالاترين تيراژ توليد، توانسته جايگاه خودروساز برتر كشور را از آن خود كند.

رئيس هيات‌مديره گروه خودروسازی سایپا با بيان اينكه كمبود چند قطعه برخوردار از فناوری پيشرفته، به‌دليل تحريم‌ها و محدوديت‌های رخ داده، افزود: باتوجه به جلسات مستمر مديريت ارشد گروه سایپا و سازندگان فعال در زنجيره تامين، اين مشكل تحت پايش و كنترل قرار دارد و تلاش ما اين است كه بتوانيم در كمترين زمان ممكن، خودروهای موجود در پاركينگ‌ها را به سطح تجاری برسانيم.

نجفيان گفت: اقدام سایپا در توليد بدون وقفه محصولات، موجب استفاده كامل از زمان و بهره‌وری ناشی از توليد شده و از توقف فعاليت زنجيره تامين نيز جلوگيری كرده است.

گفتني است سایپا تحويل خودروهای معوق مشتريان خود را به‌صورت روزانه و مستمر به اجرا درآورده و در كنار دستيابی به موفقيت در برنامه افزايش توليد، به‌دنبال پاسخ‌گويی به نيازهای موجود در بازار است.

منبع: روابط عمومی خودروسازی سایپا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اره جان […]ات

  • ناشناس

    […] ماشین مردم بدین