کد مطلب: ۳۳۹۶۵۰

جزئیاتی از سبد حمایتی بازنشستگان که بالاخره واریز شد

جزئیاتی از سبد حمایتی بازنشستگان که بالاخره واریز شد

محمدحسن زدا، سرپرست سازمان تامین اجتماعی خبر داد که بامداد امروز برای هر خانوار مستمری‌بگیر سازمان تامین اجتماعی 200 هزار تومان به عنوان سبد حمایتی خانوار واریز شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمدحسن زدا، سرپرست سازمان تامین اجتماعی صبح امروز (دوشنبه دهم دی ماه) در یک برنامه رادیویی (رادیو تهران) اعلام کرد که در دو نوبت دیشب و بامداد امروز برای هر خانوار مستمری‌بگیر سازمان تامین اجتماعی 200 هزار تومان به عنوان سبد حمایتی خانوار واریز شده است.

وی ادامه داد: در مجموع برای دو میلیون و 600 هزار خانوار این مبلغ واریز شده است و هم‌اکنون خانوارها می‌توانند به این مبلغ دسترسی داشته باشند.

زدا در پاسخ به سوالی درباره نحوه برداشت این پول‌ها تصریح کرد که هر خانواری به اختیار خودش می‌تواند این مبلغ را خرج کند و اجباری در نحوه خرج کردن این مبالغ که که صرف خرید کالا شود، وجود ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، این پرداخت در مجموع 520 میلیارد تومان بار مالی داشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام. ایکاش قابل خرج کردن نقدی نبود و فقط میشد باهاش کالا خرید کرد. همسرم ۲۰۰ تومانی که واریز شد را خودش برداشت. مثل یارانه ایی که به حساب سرپرستان خانوار واریز میکنند و خود سرپرست برداشت میکنه و سهم اعضای خانواده را نمیده

  • ناشناس

    این سبد حمایتی هم دردی رو دوا نمیکنه. ۲۰۰ هزار تومن بذاریم تو جیبمون و بریم تا بقالی سر کوچه و دو تا جنس بخریم، تموم میشه. گوشت کیلوی ۷۲ هزار تومن، مرغ کیلویی ۱۵ هزار تومن، سیب کیلویی ۹ هزار تومن، شیر لیتری ۵ هزار تومن.

  • کاربر مهمان

    اگر ماهیانه بشه کالا واقعا قشر ضعیف در تهیه کالاهای اساسی مثل مرغ برنج رب گوجه و… مشکل خاصی نخواهند داشت.
    موقت فایده ای نداره
    ان شاءلله سفره های مردم پربرکت بشه…