کد مطلب: ۱۶۵۵۱۶

سد معبر بهترین فیلم جشنواره بوسان شد

سد معبر بهترین فیلم جشنواره بوسان شد

جایزه بهترین فیلم بیست و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم «بوسان» کره جنوبی به فیلم «سد معبر» ساخته محسن قرایی رسید.

هیات داوران جشنواره فیلم بوسان به ریاست «الیور استون» فیلم «سد معبر» به نمایندگی از سینمای ایران و «پس از مرگم» به کارگردانی «کیم یو سئوک» از کره جنوبی را به صورت مشترک به عنوان برنده بهترین فیلم بخش رقابتی «جریان‌های نو» این رویداد سینمایی معرفی کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز، «سد معبر» داستان قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری را روایت می‌کند که در تلاش است وضعیت زندگی خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلاف نظر دارد. در این فیلم که نویسندگی آن را سعید روستایی بر عهده دارد، بازیگران سد معبر عبارتند ازد حامدبهداد، باران کوثری، نادر فلاح، اکبر رحمتی، آوا شریفی، عرفان ناصری، مرتضی آقاحسینی، بهرام سروری‌نژاد، سجاد رحیمی، غلام‌علی رضایی، فتح‌الله طاهری، مهدی میری، نگار عابدی، علیرضا کمالی، گیتی قاسمی، حسام محمودی، بازیگر خردسال: رونیکا نعمت‌الله و با حضور محسن کیایی.

امسال «آنسوی ابرها» جدیدترین ساخته مجیدی مجیدی، فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» به کارگردانی وحید جلیلوند، فیلم «لرد» ساخته محمد رسول‌اف، فیلم «جاده» ساخته آرش خیاطان و همچنین فیلم کوتاه «نگاه» از فرنوش صمدی دیگر فیلم‌های ایرانی حاضر در این رویداد سینمایی بودند.

بیست و دومین دوره جشنواره بین‌المللی بوسان از تاریخ ۱۲ تا ۲۱ اکتبر (۲۰ تا ۲۹ مهر ماه) در کشور کره جنوبی برگزار شد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.