کد مطلب: ۴۶۵۶۳۱

امکان سرمایه‌گذاری در واحدهای طلا و جواهر مجموعه زیما مال کلید خورد

امکان سرمایه‌گذاری در واحدهای طلا و جواهر مجموعه زیما مال کلید خورد

مجتمع تجاری، تفریحی، فرهنگی زیما مال با برقرار ساختن امکان پیش‌فروش واحدهای صنف بورس طلا و جواهر و همچنین صرافی با شرایطی ویژه، فرصتی منحصر به فرد و ماندگار را برای یک سرمایه‌گذاری مطمئن فراهم آورده است.

مجتمع تجاری، تفریحی، فرهنگی زیما مال با برقرار ساختن امکان پیش‌فروش واحدهای صنف بورس طلا و جواهر و همچنین صرافی با شرایطی ویژه، در طبقات اختصاصی 1- تا 2- زیما مال، فرصتی منحصر به فرد و ماندگار را برای یک سرمایه‌گذاری مطمئن فراهم آورده است.

زیما مال از نظر دسترسی به بزرگراه‌های مهم و مختلف شهر تهران، در یکی از بهترین نقاط استراتژیک این شهر (صادقیه) واقع شده و همچنین از طریق امکان حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس، به راحتی در دسترس عموم می‌باشد.

درباره زیما مال

پروژه‌ی فرهنگی، تفریحی، تجاری زیما در زمینی ۳بر، با موقعیت بی‌نظیر، در ضلع شمال غرب فلکه‌ی اول صادقیه با 80 درصد برِ میدان و ۳۵۰۰۰ متر بنا در ۱۸ طبقه در قلبِ منطقه‌ی ۲ و ۵ تهران (صادقیه / ستارخان) به عنوان مهم‌ترین پروژه‌ی تجاری برند در غرب تهران، در حال تکمیل و ساخت می‌باشد.

مجتمع تجاری چند منظوره‌ی زیما مال با ۳۰۰ واحد تجاری، از ۱۰ تا ۵۰۰ متری، با تنوع مشاغل و اصناف با حضور برندهای معتبر داخل کشور ایران و سایر کشورهای جهان، به زودی و به فضل خداوند، منشأ اثری نیک و رونق کسب‌وکاری و تجاری پروژه خواهد شد.

شرکت فردوس سازه پرشین به شماره شناسه ملی 10103647229 مالک و مجری پروژه‌ی زیما مال، با بهره‌مندی از تجارب موفق تیم مهندسی پروژه‌ی پالادیوم (واقع در زعفرانیه) در ساخت و بهره‌برداری و با در نظرگیری فضاهای چندمنظوره با 8 طبقه پارکینگ در 14000 مترمربع و بورس طلا و جواهر در 2 طبقه‌ی اختصاصی، 16 رستوران برند، مجموعه‌ی فودکورت و کافی‌شاپ‌ها، مجموعه‌ی تفریحی، فرهنگی، سالن‌های حرفه‌ای سینما، شهربازی، فضاهای سبز اختصاصی VIP، رستوران‌های رو باز در بام، در محیطی زیبا و دلنشین، شروع به راه‌اندازی و ساخت پروژه‌ی زیما مال نموده و امید دارد تا به یاری خداوند در آینده‌ای نزدیک میزبانِ شما بزرگواران خواهد بود.

لازم به ذکرست از جمله پروژه‌های موفق سابق شرکت فردوس سازه پرشین نیز می‌توان به پروژه‌های تهران سفالین و بیمارستان فرمانیه اشاره نمود.

IMG 20200728 134007

فرصت سرمایه‌گذاری در زیما مال

با توجه به شرایط اقتصادی این روزهای کشور، همواره این نگرانی برای افرادی که تمایل دارند در هر کسب‌وکاری، یک سرمایه‌گذاری ماندگار و تضمینی انجام بدهند، وجود داشته است. این سرمایه‌گذاری می‌تواند از تشکیل سبدهای سهام گرفته تا امکان‌هایی نظیر سرمایه‌گذاری در پروژه‌‌های در حال ساخت، در نظر گرفته شود.

گفتنی است پروژه‌ی تجاری، تفریحی و فرهنگی زیما مال، با پیشرفت 71 درصدی پروژه (تا تیر 99)، امکان واگذاری مالکیت از ابتدا و همچنین تحویل نهایی واحدهای تجاری تا مردادماه سال 1400، قادرست تا امکان فرصت یک سرمایه‌گذاری ماندگار را در واحدهای تجاری و به صورت ویژه در کنار این واحدها، برای اعضای صنف طلا و جواهر در سرتاسر کشور، فراهم آورد.

طبقات صرافی‌ها و بورس طلا و جواهر

تمامی 300 واحد تجاری با مساحت تقریبی از 10 تا 150 متر مربع در طبقات 1+ تا 4+ در حال تکمیل شدن می‌باشند. همچنین در طبقات 1- تا 2- صرافی‌ها و بورس طلا و جواهر به صورت اختصاصی در حال ساخته شدن هستند.

جانمایی مغازه‌های صرافی و طلا و جواهر در این دو طبقه با امنیت بسیار بالا (امن‌ترین طبقات مجتمع)، در نظر گرفته شده است. این طبقات از شیشه‌های ضدگلوله، دیوارهای مسلح بتنی جداکننده و همچنین از استقرار پلیس امنیت به صورت تمام وقت در مجموعه برخوردارست.

ارتباط این دو طبقه‌ی‌ ویژه با تمامی طبقات دیگرِ مجتمع، توسط 6 دستگاه آسانسور و پله برقی، صورت می‌پذیرد.

IMG 20200728 134042

درباره موقعیت استراتژیک صادقیه

محله‌ی‌ صادقیه، با شهرت محله‌ی همیشه بیدار، واقع در منطقه‌‌ی دو در غرب تهران بوده که دارای بافت غالباً آپارتمان‌های نوساز و مدرن می‌باشد. همسایه‌های محلی صادقیه، از شرق به ستارخان، از غرب به بلوار فردوس، از شمال به باغ فیض و از جنوب به آزادی و اکباتان محسوب می‌شود. همچنین به صورت مشخص و دقیق جهت شناخت امکان دسترسی بزرگراه‌ها به محله‌ی صادقیه می‌توان به مسیر غرب به شرق از بزرگراه حکیم و بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام، محمدعلی جناح و آیت‌الله اشرفی اصفهانی اشاره نمود.

صادقیه دارای دو فلکه‌ی مهم به نام فلکه‌ی اول و دوم صادقیه است که در این بین، فلکه‌ی دوم از مجتمع‌های تجاری و آموزشی بسیاری برخوردار است.

یکی از نکات مثبت صادقیه، دسترسی بسیار مناسب به بیشتر نقاط تهران است. یکی از عوامل این دسترسی مناسب، وجود ایستگاهِ متروی صادقیه یا همان تهران است که یکی از قدیمی‌ترین ایستگاه‌های مترو در تهران بوده و به عنوان اولین ایستگاه متروی دو خطه در این شهر شناخته می‌شود. دو خط 2 و 5 متروی شهر تهران که به ترتیب با رنگ‌های آبی پررنگ و سبز شناخته می‌شوند در جنوب غربی میدان صادقیه پایین‌تر از بلوار فردوس قرار دارد.

در کنار مترو، پایانه‌ی اتوبوسرانی و پایانه‌های تاکسیرانی موجود در این محله، دسترسی به بیشتر نقاط تهران را برای منطقه‌ی صادقیه میسر کرده است.

برزگراه‌های یادگار امام، اشرفی اصفهانی، محمدعلی جناح، شیخ فضل‌الله و ستاری، دسترسی مناسبی برای رانندگان فراهم کرده است تا خود را به راحتی به صادقیه برسانند.

اگر چند منطقه‌ی تهران را از نظر امکانات رفاهی بخواهیم نام ببریم، قطعاً صادقیه یکی از آن‌هاست. مخصوصاً در فلکه‌ی دوم صادقیه که تعداد بسیار زیادی مجتمع تجاری، تفریحی و آموزشی قرار دارند. مهم‌ترین این مراکز، مرکز خرید گلدیس، واقع در فلکه‌ی دوم صادقیه و ابتدای خیابان ستارخان است که در نزدیکی آن مراکز خریدی همچون افق، تهرانی و سامان قرار دارند. همچنین بازار سنتی ستارخان در بزرگراه یادگار امام، از دیگر مرکز خریدهای شاخصِ این ناحیه به شمار می‌آید. پارک‌های استقلال، شهروند، کاج و صبا برای اهالی منطقه ایجاد شده‌اند. بیمارستان تخصصی پیامبران هم در غرب صادقیه واقع شده است.

مراکز خرید زیادی در صادقیه و محله‌های مجاور سبب شده است امکانات مورد نیاز شهروندان در سریع‌ترین زمان ممکن برایشان در دسترس باشد. مرکز خرید گلدیس و پاسارگاد، از معروف‌ترین مراکز خرید در این محله و مراکز خرید تیراژه و کوروش نیز از معروف‌ترین مراکز خرید محله‌های مجاور، به حساب می‌آیند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از پروژه می توانید به کاتالوگ هوشمند دیجیتال زیما مال مراجعه کنید.

کاتالوگ هوشمند دیجیتال زیما مال، به صورت مختصر و مفید و با بهره‌مندی از امکانات متنوع ابزارهای رسانه‌ای، حجم اطلاعات بسیار مفیدی را درباره‌ی ماهیت و امکانات متفاوت پروژه‌ی بزرگ زیما مال، منتقل می‌نماید. هر فرد با در اختیار داشتن این کاتالوگ، به وسیله‌ی آشنایی بیشتر با پروژه‌های متنوع تجاری، تفریحی و فرهنگی مجتمع بزرگ زیما مال، می‌تواند از شرایط ویژه‌ی امکان سرمایه‌گذاری در پروژه‌هایی که در حال ساخت و تکمیل شدن هستند، با خبر گردد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.