کد مطلب: ۶۴۵۳۶۶

سقف وام قرض الحسنه افزایش یافت

سقف وام قرض الحسنه افزایش یافت

رئیس دایره اعتبارات بانک‌های تجاری بانک مرکزی گفت: سقف تسهیلات قرض الحسنه اعطایی به اشخاص حقیقی تا ۲۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و دوره بازپرداخت آن ۶۰ ماهه است.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از مشرق ، رئیس دایره اعتبارات بانک‌های تجاری بانک مرکزی درباره افزایش وام قرض الحسنه در سال ۱۴۰۱ گفت: سقف تسهیلات قرض الحسنه اعطایی به اشخاص حقیقی تا ۲۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و دوره بازپرداخت آن ۶۰ ماهه است.

هاشم مولایی که در مصاحبه با رادیو سخن می گفت افزود: سقف تسهیلات اشتغالزایی برای کسب و کارهای خرد و کوچک هم به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و دوره بازپرداخت آن حداکثر ۸۴ ماه تعیین شده و به بانک‌های قرض الحسنه مهر رسالت هم ابلاغ شده است.

وی درباره اینکه چه شرکت‌ها و کسب و کارهایی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند؟

گفت: هدف قانونگذار این است که کسب و کارهای خرد و کوچک و شرکت‌های کوچک رونق بگیرد و به تشخیص بانک می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند و اشخاص حقیقی و کسانی هم که کسب‌وکاری را راه می‌اندازند، می‌توانند به این بانک‌ها برای دریافت مراجعه کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نمیدن الان ۴ ماه بهونه میارن

  • ناشناس

    چرا دروغ میگید رفتیم بانک گفت گردش حساب دارید تو این بانک گفتم اخه دولت گفته تا 200 میلیون شده بله موقعی که گردش حساب داشته باشید گفتم اگه من پول داشتم چرا میامدم سراغ شما گفت فقط گردش حساب مناسب ضامن رسمی یاسند یا چک صیاد

  • زه

    همه چرت پرته وقتی میری یا ضامن میخان یا مدرک

  • ناشناس

    بقول بابا پنجعلی…اااالکی میگه😂

  • مهرداد مرسلی

    وقتی میری بانک درخواست وام میدی میاد میگه میانگین حساب
    اخه کسی میانگین حسابش یا گردش حسابش بالا باشه چه احتیاجی به وام داره ….کلا قانون مسخره ای داریم

  • مریم

    چرا اینقدر دروغ خوب یه بارم شده بیاد واقعا دست مردم بگیرید،