کد مطلب: ۴۳۶۴۴۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بحران ارزی در روسیه / سقوط ارزش روبل به پایین‌ترین سطح یک‌سال اخیر

بحران ارزی در روسیه / سقوط ارزش روبل به پایین‌ترین سطح یک‌سال اخیر

همزمان با افت شدید قیمت نفت، ارزش روبل روسیه به پایین‌ترین سطح یک‌سال اخیر رسید. در هفته اخیر ارزش روبل روسیه در مقابل دلار آمریکا با کاهش بیش از هفت درصد مواجه شده است.

ارزش روبل روسیه به پایین‌ترین سطح یک‌سال اخیر رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از آنکه روسیه در نشست با اوپک با تصمیم این سازمان برای کاهش ۱.۵میلیون بشکه‌ای تولید روزانه نفت جهان مخالفت کرد قیمت نفت در کانال 30 دلاری قرار گرفت و از سوی دیگر ارزش پول ملی روسیه در مقابل دلار نیز با افت شدیدی همراه شد.

ارزش پول روسیه از اواخر بهمن ماه امسال همزمان با افزایش تنش‌ها در ادلب سوریه و نقش این کشور در آن، روند نزولی به خود گرفته است؛ اکنون نیز همزمان با کاهش قیمت نفت ، ارزش روبل روسیه در برابر ارزهای دیگر از جمله دلار آمریکا شروع به کاهش کرده، به طوری که ارزش پول ملی روسیه در مقابل دلار به پایین‌ترین سطح یک‌سال اخیر خود رسیده است.

بر اساس آخرین آمارها، در هفته اخیر (14 تا 20 اسفند ماه)، ارزش روبل روسیه در مقابل دلار آمریکا با کاهش بیش از هفت درصد مواجه شده و قیمت دلار در این کشور افزایش یافته است.

437

طبق آمارهای شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز تهران، امروز نرخ برابری روبل روسیه در مقابل دلار آمریکا با کاهش 7.2 درصدی طی یک هفته اخیر از ۰٫0151 واحد به ۰٫0140 واحد رسیده است.

در حال حاضر قیمت هر دلار آمریکا به بیش از 71 روبل روسیه رسیده است.

نرخ برابری ارز روسیه نشان می‌دهد ارزش روبل در مقابل دلار تنها طی یک روز و در مقایسه با روز گذشته بیش از چهار درصد افت داشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.